Deze pc bestelt en in elkaar gezet vd week, alles gaat aan behalve het beeld.
Vervolgens een voor een alles eruit gehaald totdat ik alleen een mobo, cpu, 1 bankje ram (in het juiste slot) en een voeding over had. Nog steeds geen beeld, andere ram bankje geprobeert, zelfde resultaat.
Daarna mn 'oude' voeding gebruikt, een 650watt corsair ding die 100% zeker nog werkt, zelfde resultaat.
CMOS gecleared dmv de batterij vervangen en de pins verbinden, zelfde resultaat.
Bij alles wat ik gedaan heb blijft het lampje vd cpu op rood branden in het EZ debug vakje op het mobo.
Ram springt op oranje en gaat daarna uit.
Mn ideeen zijn onderhand wel op, iemand nog een suggestie?
Even vd duidelijkheid, nee ik heb geen bios update gedaan, want geen beeld, nee ik weet geen temps want geen beeld (en ja er zit een dikke Scythe koeler op), ik heb nix gedaan waar je ook maar enigzins beeld bij nodig hebt, want geen beeld. En ja ik heb zowel HDMI als DP geprobeert op zowel de RTX als het mobo.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-13700K Boxed | € 478,17 | € 478,17 |
1 | Moederborden | MSI MAG B660M Mortar | € 184,90 | € 184,90 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO 24G | € 2.237,25 | € 2.237,25 |
1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 Black Edition Rev.C | € 64,97 | € 64,97 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2B5600C36K | € 174,90 | € 174,90 |
1 | Voedingen | NZXT C1000 Gold v2 | € 159,90 | € 159,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 129,- | € 129,- |
Totaal | € 3.429,09 |
Vervolgens een voor een alles eruit gehaald totdat ik alleen een mobo, cpu, 1 bankje ram (in het juiste slot) en een voeding over had. Nog steeds geen beeld, andere ram bankje geprobeert, zelfde resultaat.
Daarna mn 'oude' voeding gebruikt, een 650watt corsair ding die 100% zeker nog werkt, zelfde resultaat.
CMOS gecleared dmv de batterij vervangen en de pins verbinden, zelfde resultaat.
Bij alles wat ik gedaan heb blijft het lampje vd cpu op rood branden in het EZ debug vakje op het mobo.
Ram springt op oranje en gaat daarna uit.
Mn ideeen zijn onderhand wel op, iemand nog een suggestie?
Even vd duidelijkheid, nee ik heb geen bios update gedaan, want geen beeld, nee ik weet geen temps want geen beeld (en ja er zit een dikke Scythe koeler op), ik heb nix gedaan waar je ook maar enigzins beeld bij nodig hebt, want geen beeld. En ja ik heb zowel HDMI als DP geprobeert op zowel de RTX als het mobo.