Misschien een stomme vraag, maar ik kan er nergens het antwoord op vinden; is er binnen de constructie van het energie prijsplafond nog steeds een dal en normaal tarief , of “loont” dat voor de energiemaatschappijen totaal niet meer ? Tot vandaag hield ik er echt rekening mee tussen het dal en normaal tarief , omdat dat simpelweg bijna 0.20 cent scheelde per KwH, maar is dat nu nog steeds nodig?
Het lijkt me niet uit te maken zolang je verbruik onder het plafond blijft. Daarboven zit er dan (waarschijnlijk) nog wel een verschil tussen de tarieven.
Goede vraag
Boven het plafond maakt het uit, en wil je liever het verschil met het daltarief bijleggen.
Met tussentijdse tariefaanpassingen zou het ook weer kunnen gaan uitmaken (als de dalprijs onder het prijs van het plafond gaat vallen).
Boven het plafond maakt het uit, en wil je liever het verschil met het daltarief bijleggen.
Met tussentijdse tariefaanpassingen zou het ook weer kunnen gaan uitmaken (als de dalprijs onder het prijs van het plafond gaat vallen).
[Voor 3% gewijzigd door MSXBas op 03-01-2023 10:10]