Toon posts:

Advies camera beveiliging + deurbel (PoE + cloud kastje?)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Novagoat
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 11-01 20:49
Momenteel heb ik een Ring deurbel en indoor camera. Ik ben er helemaal geen fan van (slecht beeld, haperig, abonnement) en wil graag op iets overstappen waarbij ik met en met kan uitbreiden.

Wat ik sowieso graag wil aansluiten zijn 2 indoor cams, 2 outdoor en een deurbel.

Ik was zelf aan het denken aan een PoE switch met 8 poorten, de Ubiquiti Cloud Key Gen 2 Plus en bij behorende camera's en pro deurbel. Maar het is nogal een investering en ik heb er werkelijk 0 verstand van.

Zouden jullie dit systeem ook aanbevelen of zijn er betere verkrijgbaar in dezelfde prijsklasse zonder al te veel abracadabra?

Wat ik graag terug zie in het systeem: via een app beelden bekijken, goed beeld in het donker, deurbel zoals de ring maar dan zonder abo.

Alle reacties

• matdriks41
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10:15
Ik ben zelf ook aan het kijken. Lees goede berichten over reolink.
Zou ik ook even naar kijken

• robbinh94
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:23
Ik heb sinds kort de reolink doorbel camera poe, nvr en een rlc-811a poe. Bevalt erg goed. Daarnaast zou het ook te integreren zijn met HA.

• Novagoat
robbinh94 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 18:09:
Ik heb sinds kort de reolink doorbel camera poe, nvr en een rlc-811a poe. Bevalt erg goed. Daarnaast zou het ook te integreren zijn met HA.
Is dit ook iets wat als dummy te installeren is? Want als ik zo'n setje als dit zie is het wel echt heel voordelig: link naar set reolink

• robbinh94
Jahoor is in principe plug & play. Ik heb zelf ook de rln8-410 nvr, de cameras in je link ken ik niet maar is niet de top van reolink. Let wel op dat de nvr van reolink alleen met reolink camera’s werkt.

• Novagoat
robbinh94 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 19:25:
Jahoor is in principe plug & play. Ik heb zelf ook de rln8-410 nvr, de cameras in je link ken ik niet maar is niet de top van reolink. Let wel op dat de nvr van reolink alleen met reolink camera’s werkt.
Top dankjewel! Zal me eens iets verder erin verdiepen :) Is dat NVR eigenlijk hetzelfde principe als dat cloud kastje van Ubiquiti?

• robbinh94
Reolink nvr is puur voor de camera’s / deurbel. Ubiquiti cloud key kan je ook netwerk beheren, access points op aansluiten enzo. Dus ligt eraan wat je allemaal wilt gaan doen :)

• Novagoat
robbinh94 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 22:32:
Reolink nvr is puur voor de camera’s / deurbel. Ubiquiti cloud key kan je ook netwerk beheren, access points op aansluiten enzo. Dus ligt eraan wat je allemaal wilt gaan doen :)
Eigenlijk alleen de camera's en de deurbel dus dat lijkt me dan sowieso zonde omdat we niet de volledige functionaliteit zouden gebruiken. Dankjewel voor de uitleg!

• Menn0o
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-01 18:31
Je zou ook kunnen kijken naar het Chinese Eufy. Lagere prijsklasse maar wel prima kwaliteit. Heb zelf ook een videocamera en de videokwaliteit valt me erg mee. Beelden worden lokaal opgeslagen, maar er zijn ook cloudmogelijkheden.

• matdriks41
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 10:15
Menn0o schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 11:02:
Je zou ook kunnen kijken naar het Chinese Eufy. Lagere prijsklasse maar wel prima kwaliteit. Heb zelf ook een videocamera en de videokwaliteit valt me erg mee. Beelden worden lokaal opgeslagen, maar er zijn ook cloudmogelijkheden.
Ik hoop dat je alle berichten heb gelezen afgelopen maanden. Eufy is toch niet zo lokaal als het lijkt en dat gaan ze gedeeltelijk ook niet oplossen. Typisch een chinees merk.

• veetee
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 09:43
Novagoat schreef op maandag 2 januari 2023 @ 22:41:
[...]

Eigenlijk alleen de camera's en de deurbel dus dat lijkt me dan sowieso zonde omdat we niet de volledige functionaliteit zouden gebruiken. Dankjewel voor de uitleg!
Reolink beelden kun je ook opslaan in de (Reolink-)cloud. 1 cam gratis, meerdere abbo nodig. Hier goede ervaringen met Reolink, 1 outdoor met solar paneeltje en een met PoE.

• Menn0o
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 26-01 18:31
matdriks41 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:05:
[...]

Ik hoop dat je alle berichten heb gelezen afgelopen maanden. Eufy is toch niet zo lokaal als het lijkt en dat gaan ze gedeeltelijk ook niet oplossen. Typisch een chinees merk.
Helaas wel ja. Dat is de reden dat ik heb benadrukt dat het Chinees is.

• Novagoat
veetee schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 17:20:
[...]

Reolink beelden kun je ook opslaan in de (Reolink-)cloud. 1 cam gratis, meerdere abbo nodig. Hier goede ervaringen met Reolink, 1 outdoor met solar paneeltje en een met PoE.
Als ik het goed begrijp met zo'n NVR kastje worden de beelden dan op de interne schijf opgeslagen toch (die 2 TB wat er standaard in zit)? En als je via de app kijkt roept hij de beelden van die schijf op? Weet je toevallig of het ook mogelijk is een fragment via de app te downloaden op je telefoon?

• robbinh94
@Novagoat , ja klopt de beelden worden opgeslagen op de 2tb. Als die vol is worden de oudste beelden overschreven. Je kan eenvoudig via de reolink app beelden downloaden.

• Novagoat
Dankjulliewel voor het advies! Ik heb om te beginnen deze besteld:
> Reolink RLN8-410 NVR
> Reolink Duo PoE 4MP PoE Dual-lens camera
> Reolink RLC-510WA Wifi (voor binnen, kan geen kabel trekken hier)
> Reolink RLC-811A

Later volgt nog de deurbel en nog een camera, eens even kijken hoe deze bevallen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee