• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:56
Mijn vriendin heeft een video van 6minuten op haar telefoon staan. Ze is al een tijd bezig om een goede back-up van de foto's naar de NAS weg te schrijven. Echter loopt de back-up steeds vast op het betreffende filmpje.
Het filmpje is ongeveer 800MB.

Telefoon iPhone 12 mini
Synology DS218
up-to-date Photo's mobile app.

Wat heb ik al geprobeerd:

app opnieuw installeren.
Back-up opnieuw instellen en verder gaan met de back-up.
Oude back-up verwijderen en opnieuw starten

[Voor 19% gewijzigd door sjtienuh op 02-01-2023 15:29]

Waarmee wordt die backup gemaakt?
Of gebruik je daar de ds foto app van Synology, want dan is het probleem gewoon de grootte van het bestand.
Die app is eigenlijk bedoelt voor foto's en kan ook kleine video's aan, maar van beperkte grootte.

All truth passes through three stages: First it is ridiculed, second it is violently opposed and third it is accepted as being self-evident.

• sjtienuh
Het gaat om de photo’s mobile app. Dus daar ligt het probleem echt aan?
Zijn er dingen die ik kan doen er tegen?

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:12
DS file app gebruiken?

• sjtienuh
De photo's mobile app werkt goed om de foto's automatisch te back-uppen, het is echt alleen het enkele bestand. We hebben het filmpje tijdelijk verwijderd, we zullen deze nog handmatig erbij uploaden met de DS file app.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je ook naar de quota's gekeken die eventueel ingesteld staan bij de gebruiker?
Inloggen op de NAS -> Configuratiescherm -> Gebruiker en groep -> account selecteren -> Bewerken -> Quota.

• sjtienuh
sypie schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 08:46:
Heb je ook naar de quota's gekeken die eventueel ingesteld staan bij de gebruiker?
Inloggen op de NAS -> Configuratiescherm -> Gebruiker en groep -> account selecteren -> Bewerken -> Quota.
De qouta heb ik nooit ingesteld, ook even gecontroleerd. Hier ligt het niet aan.
Mij lijkt het aannemelijk dat het bestand wellicht toch te groot is om via Photo's mobile door te zetten.

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
En het plaatsen onder bestanden, lukt dat wel?

• sjtienuh
sypie schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:01:
En het plaatsen onder bestanden, lukt dat wel?
Dat ga ik proberen, zodra de back-up voltooid is.
Hier heb ik zelf in ieder geval nog nooit problemen mee gehad.

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:42
Even iets anders maar let er ook op dat de bestands structuur van de video op 'meest compatibel' staat.

Ik had dit probleem net de iPhone dat het voorbereiden gigantisch lang duurde en daardoor het upload proces misging. Dit was met DS file. Wat ik vreemd vind is dat dit alleen met de iPhone is. Het lijkt erop dat de videobestanden eerst worden geconverteerd en dan pas worden geupload.

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-02 14:22
Toevallig een ds720+ hier en inmiddels een paar dagen verder en voornamelijk bezig geweest om alle foto's en filmpjes te uploaden middels iphones via de synology photo app. Tot nu toe (10K foto's) pakt hij alles zonder enig probleem. ook filmpjes van 2 gig+
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee