Toon posts:

yubikeyshop.nl ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 640 views

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 01-02 10:57
Hallo,

Heeft iemand ervaring met
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik heb tijd geleden paar Yubikeys besteld bij hun, maar tot op heden nog niks ontvangen en ze zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren op mail ook niet. Heb ze op meerdere dagen gebeld en op verschillende tijdstippen, maar lijn gaat over en dan na X tijd hangt die op. Ik krijg al tijdje geen contact met ze. Ik wil graag contact met hun om te vragen waar mijn Yubikeys zijn. Ik heb ook geen track and trace gehad (of zijn nog niet verzonden)

Indien ik webshop naam niet mag noemen, dan graag topic verwijderen.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Webshopnaam mag tussen de members only tags.
Ik weet niet hoe lang geleden je besteld hebt, maar er zijn ook wel wat bedrijven met zeer lage bezetten zo rond kerst en oud en nieuw. Dat is geen excuus, maar als je net voor kerst besteld hebt, zou ik nog even deze week afwachten

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:39

De_Bastaard

Bastaardicious - FinFleet

Zelf niet, maar na 2 zoekacties zie ik al de eerste google review over hun moeder maatschappij: "Pas op, oplichters".

Van hun eigen website: "Onderdeel van Lawrence Wellingham Group bv".

Google op Lawrence Wellingham Group bv: https://www.google.com/se...3:0x56ad89161c968319,1,,,

M.a.w. ik zou die tent niet direct vertrouwen...

[Voor 60% gewijzigd door De_Bastaard op 02-01-2023 14:49]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:41
Als ik op de website van YubiKey naar de officiële resellers ga dan zie ik deze keet er niet tussen staan, ondanks dat ze op hun website beweren van wel.

Dat roept bij mij per direct al vraagtekens op.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• erwin26
De_Bastaard schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:47:
Zelf niet, maar na 2 zoekacties zie ik al de eerste google review over hun moeder maatschappij: "Pas op, oplichters".

Van hun eigen website: "Onderdeel van Lawrence Wellingham Group bv".

Google op Lawrence Wellingham Group bv: https://www.google.com/se...3:0x56ad89161c968319,1,,,

M.a.w. ik zou die tent niet direct vertrouwen...
Die had ik net ook gezien ja, ik dacht ik ga maar eens reviews bekijken en kwam tot nu toe alleen die tegen helaas :( Denk dat ik te snel/te goed van vertrouwen ben en heb besteld zonder na te kijken of het legit is deze webshop.

• erwin26
D4NG3R schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:49:
Als ik op de officiele website van YubiKey naar de officiële resellers ga dan zie ik deze keet er niet tussen staan, ondanks dat ze op hun website beweren van wel.

Dat roept bij mij per direct al vraagtekens op.
Daar heb ik zelf niet naar gekeken bij het bestellen, maar dit ga ik voor volgende keer zeker meenemen om te controleren :). Thanks voor de info.

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:35

Pazo

Mroaw?

Hier staat ook 1 review die waarschuwt: https://webshopchecker.nl/shop/yubikeyshop-nl/#communitytalk

Dus ik vrees voor je...

8080Wp op oost / west (Barneveld) • PVOutput
Het grote Enphase topicHaal meer uit je Envoy!

• Nesjka
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
Ik zou je verlies nemen en toch aangifte bij de politie doen!

• erwin26
Thanks allemaal voor de snelle reacties :)

Volgende keer ga ik minder snel van vertrouwen zijn en beter nakijken voordat ik even iets "snel" bestel. Nu ga ik maar even kijken met Paypal of ik mijn geld terug kan kijken en aangifte doen tegen deze partij.

Spullen zijn meer dan maand geleden besteld, dus kerst/nieuwjaar drukte geloof ik persoonlijk niet in nu.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

heuveltje

KoelkastFilosoof

In 2020 een paar besteld en gekregen. Geen idee hoeveel je aan die info hebt

Ligt eraan hoe lang een tijdje geleden is, Want dat de afgelopen 2 weken mail en telefoon niet/zeer laat beantwoord word is niet heel ongewoon.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel Pentium 233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600

• monofear
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-02 13:57
Als je op Linkedin zoekt naar de moedermaatschappij, kom je al snel uit bij de eigenaar van deze club. Lijkt me geen oplichter, maar goed, hoe ziet een oplichter er uit? :)

Misschien heeft het zin om eens via deze weg contact te zoeken.

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-02 12:22

slaay

Natuurbeleven.com

Nesjka schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:52:
Ik zou je verlies nemen en toch aangifte bij de politie doen!
En waar wil je dan aangifte van doen?

Je zal ze toch eerst in gebreke moeten stellen en een redelijke termijn moeten geven om alsnog te leveren.
En dan is het nog de vraag of het 'oplichting' is of dat het een zakelijk geschil is. Want hoe toon je aan dat ze bewust geld innen en niets leveren?

Dich bis echt unne foëzen haas

• Nesjka
  • Registratie: Juli 2020
  • Niet online
slaay schreef op maandag 2 januari 2023 @ 15:00:
[...]

Je zal ze toch eerst in gebreke moeten stellen en een redelijke termijn moeten geven om alsnog te leveren.
En dan is het nog de vraag of het 'oplichting' is of dat het een zakelijk geschil is. Want hoe toon je aan dat ze bewust geld innen en niets leveren?
Als je wat besteld en niet geleverd krijgt en ook geen gehoor geeft aan emails en telefoontjes etc dan rijkt het naar oplichting lijkt mij? en dan heb ik de reviews nog buiten gelaten waar wordt aangeven dat er bij hen ook niet geleverd is na een bestelling?

• HenkEisjedies
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:15
Een maand is erg lang uiteraard, maar ik lees nog niets dat naar oplichting neigt.

Slechte customer service != oplichting!

De eigenaar van de groep heeft al meer dan 20 jaar webshops, dus lijkt me ook niet een webshop die niet van plan is te leveren.

• erwin26
slaay schreef op maandag 2 januari 2023 @ 15:00:
[...]

Tegen het niet leveren van spullen, maar wel het geld innen. Ik vind maand best wel lang voor niet leveren. Als er nu contact was geweest door middel van een track en trace of mail/telefoon dan is het anders, maar dat is mijn allemaal niet gelukt met deze partij. Voor mij is het nu gewoon betaald, lang gewacht en niks ontvangen en geen contact te krijgen. Ook contact proberen te leggen met hun voor kerst/nieuwjaar.

Ik weet niet of de partij echt oplichters zijn of niet, maar in mijn geval voel ik me opgelicht.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Van de zelfde persoon. Ik zou persoonlijk niet zo snel oordelen dat het geen legitiem bedrijf is. Voor het zelfde geld heeft deze persoon ook in december besteld en staat alles gewoon op een laag pitje. Zoals hier boven te lezen valt is er ook iemand die wel geleverd heeft gekregen. Als het echt niet legitiem zou zijn dan zouden er toch wel meer meldingen zijn dan slechts één?

Als ik zou moeten gokken dat ligt het bedrijf stil deze weken. Wellicht vervelend en slecht gecommuniceerd, maar nog geen reden voor paniek. Wellciht zijn we ook allemaal wel een beetje verwend geraakt met levertijden. Ik zou persoonlijk wat meer geduld hebben, je zal sowieso een redelijke termijn moeten wachten alvorens je er iest mee kan qua aangifte etc. En zoals al aangegeven, het is eenvoudig uit te lopen qua eigenaars, dus je kan die ook altijd nog persoonlijk benaderen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Pazo

Pazo

Mroaw?

@Han

Maar ik begrijp dat TS als een maand geleden heeft besteld en betaald, en tot op heden op geen enkele manier contact is te krijgen? Dat zou mij ook wel aan denken zetten.

• De_Bastaard

De_Bastaard

Je kunt toch trouwens ook de moedermaatschappij of een van die andere dochters bellen? Het lijkt me sterk dat elke webshop van die moeder een eigen team heeft.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Pazo schreef op maandag 2 januari 2023 @ 15:10:
@Han

Maar ik begrijp dat TS als een maand geleden heeft besteld en betaald, en tot op heden op geen enkele manier contact is te krijgen? Dat zou mij ook wel aan denken zetten.
Mwoh... netjes is het niet, maar ik denk dat het gewoon een dozenschuiver is, dus ik zou personlijk niet zo snel in de stress schieten. Vermoed dat de bestelprocedure voor die partij ook enkele weken in beslag neemt en vervolgens de feestdagen er overheen komen, dan zit je al snel aan de tweede week van januari. Denk dan ook dat de TS volgende week wel gewoon een teken van leven krijgt rondom de bestelling.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• erwin26
De_Bastaard schreef op maandag 2 januari 2023 @ 15:13:
Je kunt toch trouwens ook de moedermaatschappij of een van die andere dochters bellen? Het lijkt me sterk dat elke webshop van die moeder een eigen team heeft.
Die heb ik ook gebeld, maar zelfde verhaal. Via LinkedIn kan ik ook geen contact opnemen met de eigenaar, want om hem te berichten moet ik premium lid zijn en dat ben ik helaas niet.

• Pazo

Pazo

Mroaw?

Heb je wel iets van een bevestiging / order gehad?
Zo ja, krijg je hier dan wel een status: https://www.yubikeyshop.nl/nl/order-opzoeken.html ?

• erwin26
Pazo schreef op maandag 2 januari 2023 @ 15:23:
Heb je wel iets van een bevestiging / order gehad?
Zo ja, krijg je hier dan wel een status: https://www.yubikeyshop.nl/nl/order-opzoeken.html ?
Die heb ik ontvangen, maar staat geen ordernummer op. Wel een referentie nummer, maar dat is gewoon de datum van de bestelling dag en dat geld niet als ik die invoer helaas. En op de factuur staat mijn eigen adres als verzendadres. Volgens mij moet dat niet super veel uitmaken, omdat het factuur is, maar wel raar.

• De_Bastaard

De_Bastaard

Ik weet niet wat zo'n ding nu kost maar ik zou ze toch eens gaan benaderen via een aangetekende brief en/of in gebreke stellen enzo.

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
De eigenaar is mede-eigenaar van en werkt bij bij Bank2Loyalty. Je kunt ze bereiken op 0478 206 900. Je kunt ook een aantal combinaties van voornaam en achternaam gebruiken bij het mailen naar voornaamachternaam@bank2loyalty.com, dus v.achternaam, voornaam.achternaam, voornaam, achternaam. Dan zie je vanzelf wel welke niet geweigerd wordt.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Vragen om ervaringen horen niet thuis op het forum. Check reviews om tot een oordeel te komen. Voor verdere hulp zul je toch echt bij de shop zelf moeten zijn. Succes!

Protip, de naam van de webshop in mo-tags zetten heeft natuurlijk weinig zin als je de naam pontificaal in de titel hebt staan ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee