Hey tweakers, even een vraag. Ik ben van plan na de 13900k te upgraden. En ik weet momenteel niet zeker of mijn Noctua NHD15 koeling nog voldoende is daarvoor, Ondanks het 1 van de betere is algemeen gezien. Gezien de 12900k ook richting de 95c gaat daarmee. Nou wordt er wat aangeraden lijkt het om na waterkoeling te gaan.
Zijn er mensen hier die zwaar gamen en de 13900k momenteel gebruiken? En wat van temp's run je voor spellen zoals : World of tanks, Escape from tarkov, ARK, Red dead redemption 2, op max settings?
Mijn case is : Lian Li LANCOOL II Mesh C Performance
Gebruik er een 3080 TI X Gaming trio bij.
Huidige fan setup is dus:
Front : 3x intake
Top: 2x Out
OP CPU Block dus de Noctua En niet 1 maar 2 fans, 1 IN 1 OUT, die OUT gaat na de Fan er recht achter, die dus op de PC frame zit. die alles er dus weer uitblaast.
Zou graag jullie meningen willen horen
Bedankt!
Zijn er mensen hier die zwaar gamen en de 13900k momenteel gebruiken? En wat van temp's run je voor spellen zoals : World of tanks, Escape from tarkov, ARK, Red dead redemption 2, op max settings?
Mijn case is : Lian Li LANCOOL II Mesh C Performance
Gebruik er een 3080 TI X Gaming trio bij.
Huidige fan setup is dus:
Front : 3x intake
Top: 2x Out
OP CPU Block dus de Noctua En niet 1 maar 2 fans, 1 IN 1 OUT, die OUT gaat na de Fan er recht achter, die dus op de PC frame zit. die alles er dus weer uitblaast.
Zou graag jullie meningen willen horen