Dag allemaal,
Wij hebben een nieuw huis gekocht waarbij de overdracht gepland staat voor a.s. maart. Momenteel heeft het huis vier zonnepanelen op het dak en wij wouden dit graag uitbreiden.
Nu weet ik dat de levertijden erg lang zijn, en wou ik graag z.s.m. al hiermee aan de slag met offertes etc. Hierbij ga ik gebruik maken van mijn verbouwdepot in het hypotheek.
Nu vroeg ik mij af wat wijsheid is in onze situatie. Is het beter om gewoon te wachten tot maart, om vervolgens met meer informatie offertes gaan aan te vragen. Of kunnen we hier alvast mee aan de slag?:strip_exif()/f/image/2eAJ7vynZK3wWLZhK6cq7MyM.jpg?f=fotoalbum_large)
Doel is om maandelijkse energiekosten te verlagen.
Wij hebben een nieuw huis gekocht waarbij de overdracht gepland staat voor a.s. maart. Momenteel heeft het huis vier zonnepanelen op het dak en wij wouden dit graag uitbreiden.
Nu weet ik dat de levertijden erg lang zijn, en wou ik graag z.s.m. al hiermee aan de slag met offertes etc. Hierbij ga ik gebruik maken van mijn verbouwdepot in het hypotheek.
Nu vroeg ik mij af wat wijsheid is in onze situatie. Is het beter om gewoon te wachten tot maart, om vervolgens met meer informatie offertes gaan aan te vragen. Of kunnen we hier alvast mee aan de slag?
Foto's
:strip_exif()/f/image/2eAJ7vynZK3wWLZhK6cq7MyM.jpg?f=fotoalbum_large)
Beschikbare (dak)ruimte
Niet bekend, zie foto hierboven.Schaduw
Panelen zijn gericht op het zuiden. Tot zover bekend geen schaduw.Jaarverbruik
Ik gok rond 2000-2500-3000 kWh. Zit nog een normale CV ketel in, in de keuken komt er een inductie ipv gas kookplaat.Budget en doel
+/- 6kDoel is om maandelijkse energiekosten te verlagen.
Wie gaat het project uitvoeren
Nog niet bekendReeds verkregen offertes
GeenRegio
TilburgIm notorious