Speakers voor computer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toonm
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23-05 23:45
Ik zoek een?
Ik zoek speakers voor aan mijn computer om video's/films te kijken en muziek te spelen. Ik ben geen audio expert dus de kwaliteit moet zeker niet excellent zijn, maar ik heb wel graag een redelijke bas.

Wat is je budget?
Hoe goedkoper, hoe beter, maar ik wil liefst max 100 euro uitgeven.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de uitvoering: JBL Charge 5 Zwart al overwogen voor iets over mijn budget omdat ik deze ook zou kunnen gebruiken om mee te nemen. Ik weet niet of deze geschikt zou zijn qua bas en ik weet ook niet of ik hem zou kunnen aansluiten op mijn computer via de USBC poort.

Beste antwoord (via toonm op 03-01-2023 13:47)

• StanKM
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 04-07 14:34
Het is de vraag of je voor een 2.1 of een 5.1 setje wilt gaan. Voor dat budget zou ik zelf gaan kijken voor een 2e hands setje. Als je voor een 2e hands setje gaat zou ik zelf voor de Logitech Z623 gaan. Deze is 2e hands wel te vinden voor plusminus 50,-. Als je voor 5.1 wilt gaan zou ik voor de Logitech Z906 gaan. Beide setjes hebben een enorme bass voor de prijs en bieden een oke geluid. Precies wat je zoekt volgensmij! Ik denk dat elke luisteraar die niet te kritisch is versteld staat van deze set.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:11

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het antwoord op je laatste vraag is nee. Die usb poort is om hem op te laden.
Als je veel bas wilt, koop een 2.1 of 5.1 setje, dus met aparte subwoofer.
Voor de rest: pricewatch staan pc speakers in, daar filteren op de juiste filters en je budget :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• StanKM
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 04-07 14:34
Het is de vraag of je voor een 2.1 of een 5.1 setje wilt gaan. Voor dat budget zou ik zelf gaan kijken voor een 2e hands setje. Als je voor een 2e hands setje gaat zou ik zelf voor de Logitech Z623 gaan. Deze is 2e hands wel te vinden voor plusminus 50,-. Als je voor 5.1 wilt gaan zou ik voor de Logitech Z906 gaan. Beide setjes hebben een enorme bass voor de prijs en bieden een oke geluid. Precies wat je zoekt volgensmij! Ik denk dat elke luisteraar die niet te kritisch is versteld staat van deze set.