Toon posts:

[UserIcon] Ik voel me gepakt

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Adjes,

Tijdens het rondlezen op het forum hier (welk mijn 2e woonplaats is) kwam ik in een post de user BamiBal tegen.

Als icoon heeft hij dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/6518/home.gif

Mijn Volledige naam is Johan Schaap en ik hecht nogal veel waarde aan mijn achternaam. Ook ben ik zelf een die hard schaapjes-verzamelaar en liefhebber.

Nu voel ik me door zijn user-icon dus nogal "Gepakt".
Ik neem aan dat deze user na zijn 1229 posts in dit forum wel op de hoogte is van het feit dat hij met een dergelijk schokkend usericon mensen een minderwaardig en rot gevoel kan geven.

Mijn suggestie is dan ook om deze user een jaar lang te bannen zodat de mensen op dit forum een goed voorbeeld hebben van wat er nu wel en/of niet mag.

Indien een ban geen optie is zou u mij dan voldoende rechten kunnen geven zodat ik zelf zijn usericoon aan kan passen en evt. zijn ondertitel erbij kan wijzigen?

Ik hoop spoedig een serieus antwoord van u te ontvangen.

Vriendelijke groeten,

Johan Schaap

P.S.: Wilt u dit topic a.u.b. niet sluiten zodat ik kan reageren op uw/jullie reactie? b.v.d.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:37
rotfl :D

Verwijderd

Whahahahaha :D :D :D

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:25

GaMeOvEr

Is een hork.

LOL :D

Geachte heer Schaap, bij deze wil ik u adviseren uzelf niet persoonlijk genomen te voelen, maar zie het meer als een compliment aan uzelf.

Schijnbaar bent u zo "lustopwekkend" dat de mensen zichzelf niet kunnen bedwingen op het gebied der erotische lusten.

;)

Aannames zijn fataal.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:37
grapjas :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hehe :)

• datwainer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

roflol...meen je dit serieus? ;)

Under Construction

Verwijderd

Te veel loze grapjes in LA de laatste tijd.

[/droogkloot]

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 14:08 schreef GaMeOvEr het volgende:
LOL :D

Geachte heer Schaap, bij deze wil ik u adviseren uzelf niet persoonlijk genomen te voelen, maar zie het meer als een compliment aan uzelf.

Schijnbaar bent u zo "lustopwekkend" dat de mensen zichzelf niet kunnen bedwingen op het gebied der erotische lusten.

;)
Geachte heer G. Over,

Doch uw mening wel een kern van waarheid bevat vindt ik toch dat deze user gestraft moet worden.

Zou u of een andere admin/moderator mij even van voldoende rechten willen voorzien?

Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten,

Johan Schaap

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

humor heb je iig wel :D

Verwijderd

Whoehahaha,

Meneer Schaap, u moet het niet zo letterlijk nemen en de humor er van inzien.

Ik hoop niet dat Meneer of Mevrouw de Haai dadelijk over mijn icon gaat zeuren of dat ik de Landelijke Duikers Vereniging over mij heen krijg.

:)

Verwijderd

hahahaha :D

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Indien een ban geen optie is zou u mij dan voldoende rechten kunnen geven zodat ik zelf zijn usericoon aan kan passen en evt. zijn ondertitel erbij kan wijzigen?
Nu moet ik ff een dweiltje pakken, mijn koffie zit nu tegen mijn monitor. :D

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:23

Kettrick

Rantmeister!

Ach,
maak hem anders maar gewoon Administrator ofzo :P

• datwainer
  • Niet online

datwainer

#tweakers.net @ sorcery

Mag deze user de status: "Droogkloot" krijgen? :)

Under Construction

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 14:10 schreef HlpDsK het volgende:

[/droogkloot]
Geachte heer HelpDesk (maar dan zonder klinkers),

Al komt dit tot de meeste tweakers nogal humoristish over, toch wil ik u erop wijzen dat dit een serieus verzoek is.

Vriendelijke Groeten,

Johan Schaap

Verwijderd

Dit gaat dus weer helemaal nergens over :)

Ruimen die handel -> HK

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

[/DextersLab-clone] :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
hahaha... ik lig echt helemaal dubbel... lang geleden..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

• Nielsz
  • Niet online
Hij wil gewoon 'sheep-lover' als title :)

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

heel misschien is dit wel serieus bedoeld...?
/edit
ik lees nu meneer S.Chaap zn replys pas, dit is niet serieus :D

>:) :D :o

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 14:10 schreef HlpDsK het volgende:

[/droogkloot]
ach, ik kan de humor er wel in van zien.

Om de een of andere reden krijg ik flash-backs van toen ik op vakantie was en op azerty toestenborden moest typen...

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Op donderdag 30 augustus 2001 14:13 schreef 5chaap2k het volgende:
Al komt dit tot de meeste tweakers nogal humoristish over, toch wil ik u erop wijzen dat dit een serieus verzoek is.
Quote uit onze FAQ:
En wanneer word ik Admin?
Heel simpel: niet.
Duidelijk IMO

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• bazs2000

bazs2000

Op donderdag 30 augustus 2001 14:14 schreef Exirion het volgende:
[/DextersLab-clone] :P
Was het maar zo.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 14:14 schreef Cheatah het volgende:

Ruimen die handel -> HK
Geachte heer Cheetah,

Aangezien dit een serieuze opmerking is lijkt het me dus nogal ongepast om het verder te bespreken in een general chat forum.

Vriendelijke Groeten,

Johan Schaap

• Mior
Op donderdag 30 augustus 2001 14:13 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

Vriendelijke Groeten,

Johan Schaap
FAQ:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

• IceStorm
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Insteek = lol
Uitwerking = minder lol
Timing = te kort op elkaar = geen lol :)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 30 augustus 2001 14:11 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

Geachte heer G. Over,

Doch uw mening wel een kern van waarheid bevat vindt ik toch dat deze user gestraft moet worden.

Zou u of een andere admin/moderator mij even van voldoende rechten willen voorzien?

Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten,

Johan Schaap
Ik ben bang dat dat helaas niet mogelijk zal zijn.

U kunt het plaatje echter ook anders interpreteren, waaraan u kunt zien dat de user bamibal ook affiniteit heeft met schapen.

Net buiten het plaatje, aan de voorkant van het schaap, ligt een valstrik van een gemenerik, die de bedoeling heeft het schaap te vangen, om wie weet wat mee te doen.

Echter de krachtige figuur die achter het schaap staat, houdt het schaap tegen, zodat het niet verder door kon lopen en in al zijn onschuld in de valstrik zou stappen.

Hier kunt u dus uit opmaken dat de heer B. Bal ook affiniteit met schapen heeft. :)

Aannames zijn fataal.

• Rukapul
  • Laatst online: 10:06
Op donderdag 30 augustus 2001 14:14 schreef Cheatah het volgende:

Ruimen die handel -> HK
Liever niet. Gewoon op slot. De HK is al bijna een vuilnisvat. Ongelofelijk hoe de gemiddelde kwaliteit daar in nauwelijks 2 maanden ineengestort is.

• McVirusS
  • Laatst online: 23-10 00:49
* McVirusS staart 5chaap2k schaapachtig aan......./me barst in lachen uit

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 14:16 schreef IceStorm het volgende:
Insteek = lol
Uitwerking = minder lol
Timing = te kort op elkaar = geen lol :)
100% mee eens...

Verwijderd

Ik pies in mijn broek!

ROTFLOLPIMP

Groeten,

Dhr. TgF

;)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 14:15 schreef Traag het volgende:

[..]

Quote uit onze FAQ:
[..]

Duidelijk IMO
Doch vind ik dat er af en toe wel eens een menselijke uitzondering gemaakt kan worden.

Vriendelijke Groeten,

Johan Schaap

Verwijderd

Het is een blind schaap, wees blij dat Yoda hem naar de drinkbak wil duwen anders gaat ie dood van de dorst!

Yoda de schapen-redder!

• Nielsz
  • Niet online
Damn jongens niet zo grappig doen,
nu heeft iedereen op mijn werk door dat ik aan het GoTTeN ben omdat ik helemal dubbel lig :)

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 14:16 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik ben bang dat dat helaas niet mogelijk zal zijn.

U kunt het plaatje echter ook anders interpreteren, waaraan u kunt zien dat de user bamibal ook affiniteit heeft met schapen.

Net buiten het plaatje, aan de voorkant van het schaap, ligt een valstrik van een gemenerik, die de bedoeling heeft het schaap te vangen, om wie weet wat mee te doen.

Echter de krachtige figuur die achter het schaap staat, houdt het schaap tegen, zodat het niet verder door kon lopen en in al zijn onschuld in de valstrik zou stappen.

Hier kunt u dus uit opmaken dat de heer B. Bal ook affiniteit met schapen heeft. :)
Hou op man :D :D straks kan ik nog een droge broek gaan aantrekken :)

• Mior
Op donderdag 30 augustus 2001 14:18 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

Doch vind ik dat er af en toe wel eens een menselijke uitzondering gemaakt kan worden.

Vriendelijke Groeten,

Johan Schaap
Heb je mijn message gelezen?
Zo te zien niet!

• Arno

Arno

PF5A

Op donderdag 30 augustus 2001 14:18 schreef 5chaap2k het volgende:
Neuh :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 14:15 schreef Phantom_ het volgende:

[..]

FAQ:
[..]
Inderdaad... mijn excuses daarvoor. Ik ben gewent dit te doen omdat ik vaak emails naar klanten schrijf.

Verwijderd

Yoda is zo oud dat hij pielemoos niet eens rechtop meer kan krijgen, ik denk eerder dat hij dat schaap ergens naartoe duwt.

• Nielsz
  • Niet online
Op donderdag 30 augustus 2001 14:20 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Yoda is zo oud dat hij pielemoos niet eens rechtop meer kan krijgen, ik denk eerder dat hij dat schaap ergens naartoe duwt.
Misschien heeft hij wel dorst :)

• Exirion
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 30 augustus 2001 14:20 schreef 5chaap2k het volgende:
Ik ben gewent dit te doen omdat ik vaak emails naar klanten schrijf.
Ik hoop dat je in al die belangrijke email 'gewend' met een d schrijft en niet met een t? :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• bazs2000

bazs2000

Op donderdag 30 augustus 2001 14:20 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

Inderdaad... mijn excuses daarvoor. Ik ben gewent dit te doen omdat ik vaak emails naar klanten schrijf.
En als een klant een extreme schaapliefhebber is dan ga jij ook zulke vragen stellen zeker.?

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 14:20 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Ik vind dat humor in LA verboden moet worden, dit is verschrikkelijk.

Vandaag ben ik niks meer waard, ik kom niet meer bij :D

Verwijderd

Topicstarter
Beste admins/mod's,

Ik merk dat deze thread niet echt seieus genomen wordt.
Mijn excuses voor eerder gemaakte spelfouten maar ik heb sinds gister zo'n natural keyboard en dat is even wennen.

Ik ben toch echter benieuwd of er noch actie ondernomen wordt.

Bij voorbaat dank.

Verwijderd

Serieuze vraag:

Wat is er mis met het icoon?

Ik zie een schaap: nix mis mee denk ik dan...

Ik zie Yoda: nix mee mee, leuk kereltje...

Ik zie het probleem niet?

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 14:24 schreef 5chaap2k het volgende:
Beste admins/mod's,

Mijn excuses voor eerder gemaakte spelfouten maar ik heb sinds gister zo'n natural keyboard en dat is even wennen.

Bij voorbaat dank.
Geachte schaap,

Ik ben ook van mening dat het icoon weg moet, omdat ik het niet correct vind dat mensen iemand die overleden is zo respectloos kunnen behandelen, joda, mijn trainer is overleden en dit soort grapjes over joda kunnen echt niet door de beugel, De doden verdienen alle respect en al helemaal joda.

Hoog achtende groeten van insoft.

Verwijderd

Beste admins/mod's,

Bij voorbaat dank.
En alvast de excuses voor de spelfouten die nog komen gaan :?

Annyway, dat jij er nou bepaalde gedachten bij krijgt bij het zien van dat plaatje, daar kunnen wij niets aan doen.

Stel je voor dat we ons allemaal druk gaan lopen maken over elkaars icoontjes, dan mogen ze nog wel een blik moderatoren open trekken (sorry voor 'trekken').

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 14:25 schreef TgF het volgende:
Serieuze vraag:

Wat is er mis met het icoon?

Ik zie een schaap: nix mis mee denk ik dan...

Ik zie Yoda: nix mee mee, leuk kereltje...

Ik zie het probleem niet?
Waarschijnlijk was mijn eerste post niet duidelijk genoeg voor je.

Met een beetje fantasie (en als webdesigner in spe heb ik daar een flinke dosis van) kun je dus wel voorstellen dat het beest erachter (Yoda verneem ik uit deze thread) onzedelijke handelingen verricht.

Dit raakt mij nogal.

Verwijderd

..blabla blabla. Ik merk dat deze thread niet echt seieus genomen wordt. blabla...
Nu al? :)

Verwijderd

Dat schaap is dat icoon van 5chaap2k is dat wel geregistreerd bij de gezondheidsdienst voor dieren? Zoniet snel doen, voor je het weet heb je strafkorting aan je broek hangen.. >:)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op donderdag 30 augustus 2001 14:11 schreef 5chaap2k het volgende:
Geachte heer G. Over,

Alvast bedankt!

Vriendelijke groeten,

Johan Schaap
PoehPoeh! Wat een hoge-toren-geblaas weer. Heb je slecht geslapen ofzo? Ik heet Ven met mijn achternaam; moet ik nu iedere keer als ik een plas water zie waar iemand in staat te piesen aan de bel gaan trekken en vragen of ze die persoon willen straffen?!? |:(
Verander je naam als je niet tegen schaap-grappen kunt of leer er mee leven ... :Z

Sterkte!

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Steije
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-11 16:18
Wereldverbeteraar II :D

Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 14:29 gaf 5chaap2k blijk geen Star Wars kenner te zijn:

[..]

Met een beetje fantasie (en als webdesigner in spe heb ik daar een flinke dosis van) kun je dus wel voorstellen dat het beest erachter (Yoda verneem ik uit deze thread) onzedelijke handelingen verricht.

Dit raakt mij nogal.
Met diezelfde fantasie kun je ook zeggen dat Yoda (uit Star Wars) het schaap helpt bij het vinden van de weg naar de drink- of voederbak (omdat het schaap blind blijkt te zijn).

Yoda is in dit geval een absolute held en dat zou jou als schapen liefhebber enorm tevreden moeten stellen.

Kijk, als we het nu hebben over een daadwerkelijke foto van een mens wat sexuele handelingen verricht met een schaap (of welk ander dier dan ook), dan gef ik je 100% gelijk en dan had men ook wel naar je gesluisterd.

Maar een gefotosjopt plaatje?

Nah, da's de moeite niet waard, daar moet je (zoals iedereen al zegt) de humor van inzien, zo niet, ander huis zoeken of lief vragen of BamiBal zijn icoon wil wijzigen.

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 14:29 schreef 5chaap2k het volgende:

Dit raakt mij nogal.
Yoda is wellicht een schaap dat door unieke environmentele omstandigheden is gemuteerd tot een misvormd monster.

Toch hebben deze monsters ook behoefte aan geslachtsgemeenschap met leden van hun eigen soort. Als u dit probleem op deze manier kunt bekijken zult u zien dat u hooguit medelijden hoeft te hebben met Yoda, die van de enige kans van z'n leven gebruik maakt om te paren met een soortgenoot.

Voor Yoda is dit een verlossend moment, een moment van extreme bevrediging. Misschien dat de heer B. Bal om deze reden voor zijn icoon heeft gekozen.

• Psychoot
  • Laatst online: 23-09 18:04

Psychoot

1337n00b^

Kijk Dhr. Schaap.

Als Yoda meneer schaap pakt krijg je nieuwe diertjes misschien wel hele lieve schaapjes met jedi power ofzo.
btw schaapjes zijn liev :+
blaaaaaaaaaaaaaaaaat

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 14:32 schreef TgF het volgende:

[..]

Met diezelfde fantasie kun je ook zeggen dat Yoda (uit Star Wars) het schaap helpt bij het vinden van de weg naar de drink- of voederbak (omdat het schaap blind blijkt te zijn).

Yoda is in dit geval een absolute held en dat zou jou als schapen liefhebber enorm tevreden moeten stellen.
Het spijt me zeer, maar in die houding kan ik me niet voorstellen dat hij het schaap aan het helpen is.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 14:35 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Yoda is wellicht een schaap dat door unieke environmentele omstandigheden is gemuteerd tot een misvormd monster.

Toch hebben deze monsters ook behoefte aan geslachtsgemeenschap met leden van hun eigen soort. Als u dit probleem op deze manier kunt bekijken zult u zien dat u hooguit medelijden hoeft te hebben met Yoda, die van de enige kans van z'n leven gebruik maakt om te paren met een soortgenoot.

Voor Yoda is dit een verlossend moment, een moment van extreme bevrediging. Misschien dat de heer B. Bal om deze reden voor zijn icoon heeft gekozen.
Dan zou ik hem suggesteren om een plaatje te gebruiken waarop "Yoda het schaap" nog niet gemuteerd is.

Verwijderd

"ik voel me gepakt" ... rofl

Wat een woordkeuze >:)

• Gardocki
  • Niet online
Please Stop! :D You're killin' me :+ :P

They made me do it.

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 14:36 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

Het spijt me zeer, maar in die houding kan ik me niet voorstellen dat hij het schaap aan het helpen is.
Ik heb net dit stukje in mijn eerdere reactie erbij gezet:
Kijk, als we het nu hebben over een daadwerkelijke foto van een mens wat sexuele handelingen verricht met een schaap (of welk ander dier dan ook), dan gef ik je 100% gelijk en dan had men ook wel naar je gesluisterd.

Maar een gefotosjopt plaatje?

Nah, da's de moeite niet waard, daar moet je (zoals iedereen al zegt) de humor van inzien, zo niet, ander huis zoeken of lief vragen of BamiBal zijn icoon wil wijzigen.
Zullen we het hier maar bij laten dan?

Ze helpen je toch niet, dat mag we duidelijk zijn lijkt me, hou dan ook op met zeuren, neem kontakt op met Meneer Bal of leg je er bij neer...

. punt dus

Verwijderd

Topicstarter
Ik begin te twijfelen aan het feit of er hier nog wel iets serieus genomen wordt tegenwoordig!

Alleen de user Insoft heeft tot nu toe door wat ik bedoel met mijn thread.

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 14:40 schreef 5chaap2k het volgende:
Ik begin te twijfelen aan het feit of er hier nog wel iets serieus genomen wordt tegenwoordig!

Gelukkig heeft insoft al voor zichzelf bewezen dat hij erg serieus genomen moet worden ;)

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Mijn post was serieus ;)

Verwijderd

nu we hier toch over bezig zijn:

Beste Adjes,
Tijdens het rondlezen op het forum hier (welk mijn 2e woonplaats is) kwam ik in een post de user michielk tegen.

Als icoon heeft hij dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/usericons/20498/2.gif

Mijn Volledige naam is Johan Kast en ik hecht nogal veel waarde aan mijn achternaam. Ook ben ik zelf een die hard kasten-verzamelaar en liefhebber.

Nu voel ik me door zijn user-icon dus nogal "Gepakt".
Ik neem aan dat deze user na zijn 280 posts in dit forum wel op de hoogte is van het feit dat hij met een dergelijk schokkend usericon mensen een minderwaardig en rot gevoel kan geven.

Mijn suggestie is dan ook om deze user een jaar lang te bannen zodat de mensen op dit forum een goed voorbeeld hebben van wat er nu wel en/of niet mag.

Ik hoop spoedig een serieus antwoord van u te ontvangen.

Vriendelijke groeten,

Johan Kast

P.S.: Wilt u dit topic a.u.b. niet sluiten zodat ik kan reageren op uw/jullie reactie? b.v.d.

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 14:40 schreef 5chaap2k het volgende:

Hehehehehe, sorry ik maakte een geintje :) .

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 14:39 schreef TgF het volgende:

[..]

Ik heb net dit stukje in mijn eerdere reactie erbij gezet:
[..]

Zullen we het hier maar bij laten dan?

Ze helpen je toch niet, dat mag we duidelijk zijn lijkt me, hou dan ook op met zeuren, neem kontakt op met Meneer Bal of leg je er bij neer...

. punt dus
Nee mijn standpunt hierover staat vast! Ik ben niet iemand die "over zich heen laat lopen"

Zijn usericon is ongepast en zal moeten worden aangepast.

• bazs2000

bazs2000

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/hcc/Damburgh_Clun_forest/cluns%20jwever%20r.jpg

Ja ja, zij kijken alweer uit naar het volgende bezoekje van Yoda.

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Laten we meneer B. Bal erbij halen en vragen wat zijn reactie hier op is.
Oei daar komt ie al, GoT GoT GoT GoT

• pven
  • Niet online
Mijn post is ook serieus, maar schijnbaar wordt ik hier ook niet serieus 'genomen'. :(

;)

Verwijderd

Mwhoehahaha >:)

Maar Meneer Schaap, wat verwacht je nou, tussen de regels door had je al een keer of dertig kunnen lezen dat men je verzoek niet gaat honoreren, dat we hier een beetje melig reageren, wil niet zeggen dat die serieus bedoeld zijn!

Jij vraagt iets, de Adjes doen het niet: KLAAR!

Einde verhaal, helaas pindakaas.

Heb je nu BamiBal al gevraagd er iets aan te doen?

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ik neem aan dat je nu wel begrijpt dat je de grens hebt bereikt, diverse adjes hebben je al gezegd dat er niets gedaan zal worden, doorzeuren heeft dan ook geen zin....

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 14:43 schreef insoft het volgende:

[..]

Hehehehehe, sorry ik maakte een geintje :) .
Dan is het bij deze zeker dat er in LA tegenwoordig niets meer serieus genomen wordt.

Volgens mij zou het een hele verbetering zijn als ik moderator in LA zou worden. Een een forum met de naam "Stoute Power-usertjes" zou ook geen overbodige luxe zijn.

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 14:42 schreef mdkiller de volgende parodie:
En daarmee is user 5schaap2k bij deze cultheld geworden... >:)

Ik mis de heer Bamibal trouwens in deze discussie... :)

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 30 augustus 2001 14:46 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

Dan is het bij deze zeker dat er in LA tegenwoordig niets meer serieus genomen wordt.

Volgens mij zou het een hele verbetering zijn als ik moderator in LA zou worden. Een een forum met de naam "Stoute Power-usertjes" zou ook geen overbodige luxe zijn.
Nee hoor, ik ben zo arrogant om te durven beweren dat ik het voor de gemiddelde bezoeker beter zal doen dan jij. ;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 14:44 schreef bazs2000 het volgende:
[afbeelding]

Ja ja, zij kijken alweer uit naar het volgende bezoekje van Yoda.
Zou deze user dan ook gelijk een ban kunnen krijgen wegens het plaatsen van smerige opmerkingen?

Vriendelijk bedankt alvast.

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 14:43 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

Nee mijn standpunt hierover staat vast! Ik ben niet iemand die "over zich heen laat lopen"

Zijn usericon is ongepast en zal moeten worden aangepast.
Er moet hier niets, lees de FAQ, daar zou iets in kunnen staan wat moet en het is al helemaal niet aan jou om iets af te dwingen, zeker niet op deze manier.

Ik zal mezelf herhalen:

Jij vraagt op een nette wijze iets aan de Adjes hier, wij vinden jouw oproep ludiek en handelen als zodanig.

De moraal van het verhaal is dat de Adjes niet wensen in te gaan op jouw verzoek.

Hoeveel keer wil je nog 'nee' horen?

Neem dan gehoor aan mijn advies en neem kontakt op met de gebruiker van het icoontje.

Hoe moeilijk kan het nu zijn?

• Eindbaas
  • Laatst online: 19-11 20:11
en je hoeft volgens de faq ook niet onder elke post je naam te zetten :)

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 14:46 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

Ik ben een bill gates fan, dan ga ik toch ook niet elke keer zeuren als er een geintje over microsoft wordt gemaakt?

Ik vraag me eigenlijk af of er ook plaatjes zijn van bill gates i.c.m. een schaap.

Verwijderd

/me vind het nu wel weer genoeg geweest

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 30 augustus 2001 14:48 schreef 5chaap2k het volgende:

[..]

Zou deze user dan ook gelijk een ban kunnen krijgen wegens het plaatsen van smerige opmerkingen?

Dus bij deze is Sex smerig ?

Als de schapen het zelf fijn vinden, is er toch niets mis mee ?

Tweezijdige bevrediging ! Dat zou je iedereen moeten gunnen !

Aannames zijn fataal.

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

[..]

Wat is daar smerig aan?
Misschien komt Yoda wel de lieve diertjes voederen!

• bazs2000

bazs2000

Heee, Yoda helpt ze anders goed met het verplaatsen van de wol hoor.
Hij scheert ze zelfs.
Denk daar maar eens aan wanneer jij je trui aantrekt.
Use the force Luke.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

[..]

Jammer dat ik geen adje ben... Je post gaat van leuk naar vervelend en arrogant, jammer voor je, dit zal geen goed doen..

Verwijderd

[..]

Mag ik jou dan in SU aangeven wegens:

- topic vervuiling
- zeurderig gedrag
- vragen om een ban van een gebruiker

?

In een land waar vrijheid van meningsuiting bij de wet geregeld is mag iedereen voor zijn of haar mening uitkomen.

Lang leve de democratie!

En wat zou overigens de reden van de ban zijn in jouw ogen?

Een plaatje en tekst is smerig?

Waar kom jij vandaan? Staphorst?

Verwijderd

Op donderdag 30 augustus 2001 14:04 schreef 5chaap2k een groot blaat verhaal waar alleen maar uitblijkt dat hij triest is.
Mijn persoonelijke mening is dat jij dit serieus meent, dat is behoorlijk triest, mischien zou je eens een psychiator moeten bezoeken om over je problemen te praten, en niet GoT ermee lastig vallen.

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-12 21:11
* Sassie doet: Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smilies/schudlach.gif! Ow wat een topic! :D

Meneer Schaap: als u dit serieus bedoelt dan had u dit beter in andere bewoordingen op kunnen stellen.
U kunt nu beter met de heer Bamibal zelf overleggen.

Voor de rest is het een beetje onzin en erg lachwekkend. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 30 augustus 2001 14:50 schreef Psychoot het volgende:

[..]

Wat is daar smerig aan?
Misschien komt Yoda wel de lieve diertjes voederen!
Come on zeg iedereen weet dat ie er eigenlijk iets heel anders mee bedoeld...

Ik wilde het netjes houden maar aangezien ik alleen maar afgezeikt wordt over mijn toch eigenlijk best wel een klein beetje serieuze thread, begin ik nu toch best pissig te worden.

Ik probeer me te beheersen maar toch alvast mijn excuses voor mijn komende reacties :(

• pven
  • Niet online
GaMeOvEr rulez! :)

Ennuh: kan 5chaap2k geen temp-ban van een dag krijgen om hem ff tot rust te laten komen? :?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Mja, tis weer leuk geweest, het gaat nu de verkeerde kant op.

5chaap2K, ik zou je adviseren niet gelijk een nieuw topic te openen.

Aannames zijn fataal.

• Arno

Arno

PF5A

Een tip achteraf: Stuur BamiBal eens een mail of ICQ, mogelijk is hij wel bereid om te praten :)

Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.