Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
PC zal bijna dagelijks gebruikt worden, vooral voor thuiswerken (software development) en hier en daar wat gamen (zoals R6S, Warzone, etc). Ik hoop hier ook heel wat jaar mee te kunnen doen (mijn huidige PC gebruik ik nu al zo'n 7 jaar en draait nog op een oude Intel i5 4690K).
Wat mag het systeem gaan kosten?
PC kan ik zelf in elkaar zetten, liever niet veel hoger dan €1200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
GPU neem ik mee omdat de huidige GPU's nog best prijzig zijn en niet in mijn budget vallen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb al een Intel i7 13700K kunnen regelen, dus dat staat vast.
Voor de rest heb ik geen voorkeuren en sta ik open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik doe op dit moment software development in een gevirtualiseerde omgeving (WSL2) en kom met mijn huidige 16GB RAM te kort, dus is 32GB wel belangrijk.
RGB is niet belangrijk voor mij.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over mijn huidige samenstelling (excl. wat ik mee neem) en welke componenten evt. beter zouden zijn.
PC zal bijna dagelijks gebruikt worden, vooral voor thuiswerken (software development) en hier en daar wat gamen (zoals R6S, Warzone, etc). Ik hoop hier ook heel wat jaar mee te kunnen doen (mijn huidige PC gebruik ik nu al zo'n 7 jaar en draait nog op een oude Intel i5 4690K).
Wat mag het systeem gaan kosten?
PC kan ik zelf in elkaar zetten, liever niet veel hoger dan €1200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
GPU neem ik mee omdat de huidige GPU's nog best prijzig zijn en niet in mijn budget vallen.
# | Category | Product |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC |
1 | Monitoren | Dell UltraSharp U2515H Zilver, Zwart |
1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL850 Zwart |
1 | Toetsenborden | Razer Ornata Chroma (Qwerty US) |
1 | Muizen | Razer Deathadder V2 Zwart |
1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb al een Intel i7 13700K kunnen regelen, dus dat staat vast.
Voor de rest heb ik geen voorkeuren en sta ik open voor alles.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik doe op dit moment software development in een gevirtualiseerde omgeving (WSL2) en kom met mijn huidige 16GB RAM te kort, dus is 32GB wel belangrijk.
RGB is niet belangrijk voor mij.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over mijn huidige samenstelling (excl. wat ik mee neem) en welke componenten evt. beter zouden zijn.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-13700K Boxed | € 474,56 | € 474,56 |
1 | Moederborden | MSI PRO Z690-A DDR4 | € 184,90 | € 184,90 |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 99,- | € 99,- |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer II 360 | € 110,90 | € 110,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x (2021) Zwart | € 144,75 | € 144,75 |
1 | Solid state drives | Kingston NV2 1TB | € 55,87 | € 55,87 |
Totaal | € 1.169,88 |