Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarsJ
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 20-07 18:37
Mijn vraag
Ik overweeg deze soundbar aan te schaffen voor mijn PC met monitor Dell U3223QE. Vraag is alleen of het überhaupt mogelijk is deze aan te sluiten via de kabelverbindingen, bluetooth zal ook werken, maar mis ik dan mogelijk bepaalde functies? Is het nodig dat ik de HDMI juist via PC aan de soundbar direct verbind of kan ik HDMI van monitor naar soundbar verbinden?
Ook zou ik het via bluetooth willen gebruiken om aan mijn telefoon ter verbinden om muziek af te spelen. Liefst zonder dan moeilijk te moeten wisselen steeds als ik even daarna de soundbar gewoon voor de monitor wil gebruiken ipv muziek.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Acer predator orion PO3-640 en dell U3223QE.

Ik ben niet bepaald goed met elektronica, maar ik doe mijn best.
Alvast bedankt voor de moeite.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-09 20:57

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Hoe heb jij beeldscherm en je pc met elkaar aangesloten?
via Displayport of via HDMI?

Over dat wisselen van geluid van telefoon naar geluid van monitor.
Veel soundbar kunnen dmv van een keuzeknop van verbinding naar verbinding worden gescrold.
Dus
-bluetooth
-hdmi
-3,5mm (niet altijd aanwezig)
-optical (niet altijd aanwezig)

Oh, ik zag dit ook:
https://www.dell.com/supp...bel-met-mijn-dell-monitor

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LarsJ
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 20-07 18:37
Mijn PC en monitor zijn verbonden middels DisplayPort. Ik heb nu dus 1 HDMI input vrij op mijn monitor. Echter, als ik mijn monitor als een daadwerkelijke TV wil gaan toepassen, zal ik waarschijnlijk ook een streamingkastje (google chromecast) moeten aanschaffen, welke ook via HDMI werkt, waardoor ik te weinig HMDI ingangen heb.
Ik kan het natuurlijk houden bij een (simpele) soundbar van dell zelf, maar het leek me een leuk idee een echte soundbar toe te voegen.
Bedankt voor de reactie!