Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Ik had ook kunnen lezen.
Gebruik flosdraad, dat werkt.
De rest kun je met nagellakverwijderaar weghalen.
Ik hou maar vast aan deze 3 opties, anders word alles weer door elkaar gegooid.
Bedankt!
Verwijderd
1 maand tijd
1 vinger(met nagel)
na een maand is hij zo lang die nagel dat je het er makkelijk af kan krabben
children do not try this at home
Of je pakt een scherp mesje...Op donderdag 30 augustus 2001 14:09 schreef supermel_nl het volgende:
benodigdheden :
1 maand tijd
1 vinger(met nagel)
na een maand is hij zo lang die nagel dat je het er makkelijk af kan krabben
children do not try this at home
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Oja en via TFS krijg je wel degelijk tientallen resultaten
Bnet pindle#2913
Jij viel zeker in slaap bij scheikunde?Op donderdag 30 augustus 2001 14:14 schreef kieskes het volgende:
zoutzuur, minimaal 80%
I think, therefor I am.....I think.
ja, das 3 jaar geledenOp donderdag 30 augustus 2001 14:16 schreef Ricochet het volgende:
[..]
Jij viel zeker in slaap bij scheikunde?
Zoutzuur is al een oplossing van Waterstofchloride in water. Op een gegeven moment heb je een verzadeging waar je niet boven kunt komen, 80% zegt helemaal niets over de oplossing, dat moet je in Mol uitdrukken.Op donderdag 30 augustus 2001 14:17 schreef kieskes het volgende:
[..]
ja, das 3 jaar geleden,hoezo? werkt dat niet ofzo?
Maar he!!!We zijn hier om een andere tweaker te helpen en niet voor die saaie scheikunde lessen
I think, therefor I am.....I think.
(Procje wel ff laten afkoelen ander brand je vingertjes
Geef mij maar Isopropanol (in het engels Isopropyl of gewoon rubbing alcohol voor diegenen die het niet kunnen uitspreken) bij de apotheker verkrijgbaar, redelijk (lees: zeer) goedkoop en je kan het voor vanalles en nog wat gebruiken. Is ook errug handig bijvoorbeeld voor het schoonmaken van CD's en ook voor het ontvetten van je kast (om er erna verf op te spuiten he
Op donderdag 30 augustus 2001 14:14 schreef kieskes het volgende:
zoutzuur, minimaal 80%
Sterkste zoutzuur-oplossing die er bestaat is 38%, met zwavelzuur kom je verder: 98%Op donderdag 30 augustus 2001 14:14 schreef kieskes het volgende:
zoutzuur, minimaal 80%
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Dan een flinke hoeveelheid op het papier en wrijven maar
Verwijderd
*KRAK* alles eraf
Of ff naar de wasstraat met de hogedrukreiniger...
Of onopvallend op straat laten liggen in een buurt waar veel marokkaanse allochtonen wonen. Is die roze prut zo weg (rest ook)
(sorry voor de slechte grap, maar ik ben op genoemde manier al heel wat spullen van mijn fiets kwijt in een beruchte buurt hier).
Wat ik zelf altijd doe met stickers en aanverwante plaktroep is eerst het meeste er voorzichtig af trekken/pulken en dan de bal die je hebt er weer opdrukken en met een ruk er weer aftrekken. (100x herhalen
Dat dit werkt komt door de lage viscositeit. Trek je langzaam trek je draden, trek je snel blijft het een geheel. (of krijg je een lamme arm
Nah, gewoon beetje krabben, als je maar geen krassen maakt
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Verwijderd
dat lukt altijd
maar of het bevordelijk is
weet ik niet kijk zelf maar
Verwijderd
WaaromOp donderdag 30 augustus 2001 20:34 schreef finelookingme het volgende:
ik zou het met een snijbrander doen
dat lukt altijd
maar of het bevordelijk is
weet ik niet kijk zelf maar
sla
jij zo vaak
op enter?
Verwijderd
het is H2SO4Op donderdag 30 augustus 2001 21:31 schreef firstwollie het volgende:
zwavelzuur is H2So4 (kweet niet hoe ik dat in subscript zet) dat is dus een reactie van waterstof, zwavel en zuurstof. de zuurrest van zwavelzuur is sulfaat en het element chloride heeft hier geen flikker mee te maken
dit doe je zo
1
| [sub]4[/sub] |
80% zouzuur bestaat wel, maar dan alleen in gasvorm, de hoogste concentratie in vloeibare vorm is ongeveer 35% als je zo'n concentratie hebt moet je echt uitkijken want je fikt meteen je pootOp donderdag 30 augustus 2001 14:22 schreef Ricochet het volgende:
[..]
Zoutzuur is al een oplossing van Waterstofchloride in water. Op een gegeven moment heb je een verzadeging waar je niet boven kunt komen, 80% zegt helemaal niets over de oplossing, dat moet je in Mol uitdrukken.
Maar he!!!We zijn hier om een andere tweaker te helpen en niet voor die saaie scheikunde lessen, hoewel ik het zelf nooit als saai heb ervaren (had echt een goede docent, kon heel boeiend vertellen.)
Wil je er nog MSDS'en van hebben voor je er mee aan de slag gaat? Kun je zien of je volgens de ARBO normen werkt en wat je moet doen als je het opdrinkt :y)Op donderdag 30 augustus 2001 14:51 schreef universal creations het volgende:
[..]
Sterkste zoutzuur-oplossing die er bestaat is 38%, met zwavelzuur kom je verder: 98%
* metalant werkt bij de grootste chemieleverancier in Nederland
Verwijderd
Even met die harige reet van je erop gaan zitten en dan flink heen en weer schuivenOp donderdag 30 augustus 2001 13:59 schreef toastingnow het volgende:
Wie heeft er wel geduld om effe uitleg te geven hoe ik eventueel dat spul van de core en ernaast kan krijgen? Tnx!
Verwijderd
Heel triest Jeep, en dat terwijl je het zelf al doorhebt toch gewoon posten. IkOp donderdag 30 augustus 2001 16:18 schreef Jeep het volgende:
Of onopvallend op straat laten liggen in een buurt waar veel marokkaanse allochtonen wonen. Is die roze prut zo weg (rest ook)
(sorry voor de slechte grap, maar ik ben op genoemde manier al heel wat spullen van mijn fiets kwijt in een beruchte buurt hier).
Verwijderd
zwavelzuur kan ook onopgelost, alleen doettut dan niet zoveelOp donderdag 30 augustus 2001 14:51 schreef universal creations het volgende:
[..]
Sterkste zoutzuur-oplossing die er bestaat is 38%, met zwavelzuur kom je verder: 98%
Op donderdag 30 augustus 2001 16:51 schreef zonietdantochwel het volgende:
hier gek stoot op je oog!