Toon posts:

Advies patchpaneel 19" 24 poorten met keystones

Pagina: 1
Acties:

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:54
In mijn meterkast wil ik een 19" 24 poorten patchpaneel met CAT6 keystones. Zijn keystones universeel te gebruiken in een patchpaneel? Ik probeer hetzelfde merk te zoeken omdat ze dan waarschijnlijk wel passen. Ik kan geen complete sets vinden. Ik zoek dus F-F keystones, om zo bestaande kabels te gebruiken.

Zie b.v. https://www.megekko.nl/pr...atch-Panel-shielded-black

Iemand die een merk patchpaneel + bijbehorende keystones kan aanbevelen?

[Voor 6% gewijzigd door Vaevictis_ op 01-01-2023 12:39]

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

waarom wil je keystones in een patchpanel?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Vaevictis_
CyBeR schreef op zondag 1 januari 2023 @ 12:38:
waarom wil je keystones in een patchpanel?
Bestaande UTP kabels gebruiken. Scheelt weer werk.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dyckie
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 04:13
Er zit verschil op keystones. Het verschil zit in de positie van de klipjes om deze vast te klikken in het patchpaneel.

Voor hulp en meer info zie: https://drive.google.com/drive/folders/1sALkX5QBVEc8xm4wqLEiJzcDmiaJJ_X8?usp=sharing en https://sites.google.com/view/eendraadschema Met vriendelijke groeten, Björn

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Vaevictis_ schreef op zondag 1 januari 2023 @ 12:39:
[...]

Bestaande UTP kabels gebruiken. Scheelt weer werk.
Zitten daar al keystones op of…?

Edit: oh, je hebt 8p8c's er op zitten dus je wilt effectief koppelstukjes in keystoneformaat.

Knip die connectors er af en koop gewoon een normaal LSA patchpaneel.

[Voor 28% gewijzigd door CyBeR op 01-01-2023 12:45]

• Vaevictis_
CyBeR schreef op zondag 1 januari 2023 @ 12:44:
[...]

Edit: oh, je hebt 8p8c's er op zitten dus je wilt effectief koppelstukjes in keystoneformaat.

Ja ik denk dat ik toch maar een LSA patchpaneel aanschaf, is maar eenmalig werk. Dank voor de antwoorden.

• Jan-man
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:57
Keystones tenzij je ze van een premium merk aanschaft passen 99/100 keer gewoon. Is in de 15+ jaar dat ik netwerken aanleg nog maar 1 x voorgekomen dat het niet paste. En dat was bij Panduit.

• aotholland
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:33
Jan-man schreef op maandag 2 januari 2023 @ 00:22:
Keystones tenzij je ze van een premium merk aanschaft passen 99/100 keer gewoon. Is in de 15+ jaar dat ik netwerken aanleg nog maar 1 x voorgekomen dat het niet paste. En dat was bij Panduit.
Ik kom steeds mer van Digitus, Deleycon keystones en panelen. Heb jij een goede ervaring met deze merken?

Zo niet kun jij aangeven welke zijn het?

• aotholland
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22:33
CyBeR schreef op zondag 1 januari 2023 @ 12:44:
[...]

Heb jij een suggestie voor een normaal LSA patchpanel (cat6a beelden kabel zit de loze leiding)?

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

https://www.netwerkwinkel...iek-37583SW-1-p_7622.html 24-poorts cat6, LSA. Als je d'r niet al een hebt, even zo'n tang erbij kopen: https://www.netwerkwinkel...-KRONE-39951-1-p_150.html

Edit: cat6a hebben ze ook maar is wel 2x zo duur. Tang bestaat een goedkopere versie van maar die van Krone is wel echt merkbaar beter.

[Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 03-01-2023 16:31]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee