Ik heb recent een nieuwe Oled (LG65G26LA) gekocht en bij gebruik van apps, zoals Netflix of YouTube bijvoorbeeld, slaat het geluid regelmatig over. Het slaat kort over maar is duidelijk merkbaar. Het is dan een fractie van een seconde stil en vervolgens loopt het geluid ook niet meer goed met het beeld. Die stilte komt later op een willekeurig moment weer terug en dan loopt het geluid weer goed met het beeld. Soms gebeurt dit toch 5-6 keer tijdens een show van nog geen half uur en het is erg storend.
Ik heb geprobeerd de simplink uit te zetten. PCM aan te zetten, alle AI audio uit te zetten en een soft reset gedaan. Helaas werkt niets.
Heeft iemand hier tips voor of ervaringen mee? Ik heb het idee dat een nieuwe tv dit probleem niet zal verhelpen maar dat het softwarematig ergens fout gaat. Ik hoor graag ideeen om te proberen voor de oplossing.
Ik heb geprobeerd de simplink uit te zetten. PCM aan te zetten, alle AI audio uit te zetten en een soft reset gedaan. Helaas werkt niets.
Heeft iemand hier tips voor of ervaringen mee? Ik heb het idee dat een nieuwe tv dit probleem niet zal verhelpen maar dat het softwarematig ergens fout gaat. Ik hoor graag ideeen om te proberen voor de oplossing.