Lieve allemaal, gunst wat hoop ik dat iemand me kan helpen? zoals de titel het al omschrijft, heeft dit domme vrouwtje vandaag heel dom opslagbestanden verwijderd van haar spel euro truck simulator 2 waarbij ik al heel ver was. Meerder garages, wagens, 3,3 miljoen op de bank....
Omdat het spel de afgelopen dagen steeds vaker crashte, ben ik gaan zoeken aan waar dat kon liggen?. Meteen zou dit liggen aan de down geloade mods. Enfin die moest ik uitschakelen en de opslag bestand waarop hij crashte verwijderen.
Dat deed ik....maar daar ging het flink mis ipv een delete ik ze allemaal waardoor ik nu weer op level 0 ben! geen wagen, geen garage niks.
Ik dacht ik doe systeemherstel dat hielp niet.
De bestanden verwijderd stonden ook niet in de prullenbak
ik speel het via steam....
Wie kan me helpen? Kan ik ze ergens nog terug vinden en terug zetten?
Alvast bedankt
Omdat het spel de afgelopen dagen steeds vaker crashte, ben ik gaan zoeken aan waar dat kon liggen?. Meteen zou dit liggen aan de down geloade mods. Enfin die moest ik uitschakelen en de opslag bestand waarop hij crashte verwijderen.
Dat deed ik....maar daar ging het flink mis ipv een delete ik ze allemaal waardoor ik nu weer op level 0 ben! geen wagen, geen garage niks.
Ik dacht ik doe systeemherstel dat hielp niet.
De bestanden verwijderd stonden ook niet in de prullenbak
ik speel het via steam....
Wie kan me helpen? Kan ik ze ergens nog terug vinden en terug zetten?
Alvast bedankt