Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk om te gamen. Games zoals: League of Legends en verschillende shooter games zoals warzone ed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~ € 1500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen, eerste eigen computer ooit. Sta open voor advies en persoonlijke ervaringen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goed videokaart die lang meegaat en goeie prestaties. Ik hoor graag ook waar ik op moet letten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken als het maar met elkaar kan communiceren. Ook wil ik graag 1 of 2 verschillende merken terugzien als het niet anders kan hoor ik dat ook graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een vrij stil systeem en eentje die er mooi uit ziet met wat RGB etc.
Ga je overklokken?
Nee, niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Graag wat hulp voor het bouwen van een goed en een systeem waar ik lang mee vooruit kan gaan. Omdat dit mijn eerste computer is wil ik graag wat hulp vanuit de Tweakers community.
Voornamelijk om te gamen. Games zoals: League of Legends en verschillende shooter games zoals warzone ed.
Wat mag het systeem gaan kosten?
~ € 1500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen, eerste eigen computer ooit. Sta open voor advies en persoonlijke ervaringen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goed videokaart die lang meegaat en goeie prestaties. Ik hoor graag ook waar ik op moet letten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken als het maar met elkaar kan communiceren. Ook wil ik graag 1 of 2 verschillende merken terugzien als het niet anders kan hoor ik dat ook graag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een vrij stil systeem en eentje die er mooi uit ziet met wat RGB etc.
Ga je overklokken?
Nee, niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
Graag wat hulp voor het bouwen van een goed en een systeem waar ik lang mee vooruit kan gaan. Omdat dit mijn eerste computer is wil ik graag wat hulp vanuit de Tweakers community.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 239,- | € 239,- |
1 | Moederborden | MSI X570-A Pro | € 180,90 | € 180,90 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Gaming OC 8G (rev. 2.0, LHR) | € 638,90 | € 638,90 |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 99,- | € 99,- |
1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB | € 73,85 | € 73,85 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 66,90 | € 66,90 |
1 | Voedingen | Gigabyte GP-P850GM | € 89,- | € 89,- |
1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 90,92 | € 90,92 |
Totaal | € 1.478,47 |