Toon posts:

Ziggo Go inlog issues

Pagina: 1
Acties:

• jvbragt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-02 11:41
Houd je sessie maar actief.. na het uitloggen kun je niet meer inloggen. Helpdesk zegt ja is bekend maar we melden het nergens 8)7

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:05
Zojuist zonder problemen uitgelogd en opnieuw ingelogd. Lijkt me dus geen generiek probleem of alweer opgelost. Op welk apparaat probeer je dit?

• jvbragt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-02 11:41
Jay-B schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:23:
Zojuist zonder problemen uitgelogd en opnieuw ingelogd. Lijkt me dus geen generiek probleem of alweer opgelost. Op welk apparaat probeer je dit?
Op android en chrome. Inloggen op mijn ziggo geen probleem

• josje22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-01 15:11
Puinhoop daaro. Al 3 dagen voor vele klanten geen werkende ziggo go app. Veel frustratie.
De sukkels hebben het nog steeds niet opgelost...

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:34

DarkUnreal

Postmaster General

Sinds dat ze een 'nieuwe' ziggo app hebben, werkt alles maar half :(. Browser onthoud login gegevens niet, vaak uitgelogt worden, dubbelklikken in video voor fullscreen werkt niet meer. M voor mute werkt niet meer. Sport zenders staan niet in je overzicht (wel als je niet ingelogd bent vreemd genoeg). Allemaal bekende problemen, maar ze doen er niks mee.

13:37

• Ziggo-Webcare
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-02 14:32

Ziggo-Webcare

Bedrijfsaccount Ziggo
@josje22 Dat is niet tof, we werken aan een oplossing. Om te kijken of we dit kunnen versnellen, laat het me weten via een privébericht met je gebruikersnaam van Mijn Ziggo.

@DarkUnreal heb je dit probleem ook? Lastig dat je het koppelt aan de nieuwe app, hier heeft het namelijk niets mee te maken. De aangegeven problemen zijn bekend en is wachten tot een update hiervoor beschikbaar is vanuit de nieuwe leverancier. Dat het niet direct werkt zoals we het gewend waren, daar balen wij ook van.
De Ziggo Sport Totaal zenders, daar heb je een abonnement op? Herstel eens je lijst met favorieten. Mocht dat het niet oplossen, stuur me dan een privébericht met je gebruikersnaam van Mijn Ziggo.

Ziggo-Webcare

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-02 12:42
Hier ook in een keer inlogproblemen. Heb een update gedraaid van de app (Mobiel/Android 13), moet nu opnieuw inloggen maar hij geeft aan dat de inloggegevens niet juist zijn.
Uiteraard kloppen de gegevens wel. Irritant inderdaad.

• josje22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-01 15:11
(fire tv stick max:)
Ik heb de ziggo go app (laatste versie) maar weer eens gedownload. Kan nu wel inloggen en alles werkt weer. Maar de volgende dag is de app z'n inloggevens weer kwijt. De enige manier om de app weer te gebruiken is de firestick te resetten, en daarna weer in te loggen met het opnieuw invoeren van het wachtwoord.
ja, zeer irritant...

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Net iemand geholpen die op een herstelde iPad niet meer in kon loggen. Op de iPhone ook niet maar op de iMac dan weer wel. Alles met dezelfde gegevens.

Uiteindelijk de link van @Jay-B gevolgd en daarin werd herhaaldelijk gesteld dat het veranderen van gebruikersnaam en wachtwoord best eens kon helpen. En dat deed het 'm.

Ik moet wel zeggen dat het wachtwoord dat de persoon gebruikte voorzien was van 2 koppeltekens. Nu is het een wat eenvoudiger wachtwoord. Mogelijk ligt daar ook nog een deel van het probleem, wie het weet mag het zeggen.

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:21
Het is al sinds de zomer bij mij een en al ellende. Traag, niet altijd goed reageren en het inlogprobleem. Ik heb het vooral over android tv. Op de mi box s en de shield moest ik bijna elke dag opnieuw inloggen. Gek genoeg onthield hem op de chromecast 2k (met ab) wel.

Uiteindelijk heeft ziggo het gefixt, en sinds 1 a 2 maanden is het wachtwoord probleem voorbij. Helaas kwam ik er vandaag achter dat ie m op de mi box toch weer vergeten is (kan toeval zijn)

Maar hoe dan ook, ondanks alles, het blijft traag en k#t. Voordat ze de grote update deden afgelopen zomer was het lekker soepel en nooit inloggezeur.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee