Houd je sessie maar actief.. na het uitloggen kun je niet meer inloggen. Helpdesk zegt ja is bekend maar we melden het nergens

Op android en chrome. Inloggen op mijn ziggo geen probleemJay-B schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:23:
Zojuist zonder problemen uitgelogd en opnieuw ingelogd. Lijkt me dus geen generiek probleem of alweer opgelost. Op welk apparaat probeer je dit?
13:37
VodafoneZiggo-webcare
Ik kom terug van vakantie en heb hetzelfde.VodafoneZiggo schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:28:
@josje22 Dat is niet tof, we werken aan een oplossing. Om te kijken of we dit kunnen versnellen, laat het me weten via een privébericht met je gebruikersnaam van Mijn Ziggo.
@DarkUnreal heb je dit probleem ook? Lastig dat je het koppelt aan de nieuwe app, hier heeft het namelijk niets mee te maken. De aangegeven problemen zijn bekend en is wachten tot een update hiervoor beschikbaar is vanuit de nieuwe leverancier. Dat het niet direct werkt zoals we het gewend waren, daar balen wij ook van.
De Ziggo Sport Totaal zenders, daar heb je een abonnement op? Herstel eens je lijst met favorieten. Mocht dat het niet oplossen, stuur me dan een privébericht met je gebruikersnaam van Mijn Ziggo.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
VodafoneZiggo-webcare
Update: mijn aanlogprobleem lijkt opgelost te zijn. @Ziggo: goed bezigW1ck1e schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 10:00:
De laatste tijd moest ik regelmatig opnieuw aanloggen om te kunnen kijken via de ziggo go app. Op de tv en op de chromecast. Op die laatste zag ik vandaag dat er een update was van de app. In de beschrijving van de update stond iets van crashen van de app en opnieuw aanmelden. Ik heb de hoop dat mijn aanlog probleem nu opgelost is.
In aanvulling op het eerdere bericht: zorg ervoor dat je wachtwoord recent gewijzigd is.VodafoneZiggo schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:33:
Bij problemen zoals deze van @icecreamfarmer laat het ons weten via een privébericht, we zitten dicht op de materie. We willen problemen graag snel oplossen en in heel veel situaties lukt dat![]()
Stuur je een privébericht, denk er dan aan om een screenshot mee te sturen en je inlognaam van Mijn Ziggo (vaak is het je e-mailadres)
VodafoneZiggo-webcare
Nieuw wachtwoord instellen zorgde er voor dat het werkte.VodafoneZiggo schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:31:
Mooi zo, @W1ck1e ! Dankjewel dat je dit laat weten!
[...]
In aanvulling op het eerdere bericht: zorg ervoor dat je wachtwoord recent gewijzigd is.
We checken dit als eerste, @icecreamfarmer niet als verwijt) Hiermee wordt namelijk de synchronisatie tussen Mijn Ziggo en Ziggo GO inloggen getriggerd en is na uiterlijk 24 uur dit vaak de oplossing.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
[ Voor 27% gewijzigd door dennis_rsb op 03-04-2023 23:20 ]
Maar helaas blijkt ook uit de reacties daar, dat het helemaal niet opgelost is. En ondertussen speelt Ziggo alweer een paar dagen stommertje, maar "Op de achtergrond heeft het absoluut prioriteit."Hi iedereen,
Sorry dat een reactie op zich liet wachten. Op de achtergrond heeft het absoluut prioriteit. Voordat we een wijziging dan wel update live kunnen gooien, willen we eerst de balans opmaken uit data.
Er is wel een update! Er is vandaag een wijziging aan onze kant gedaan waarmee het spontaan uitloggen grotendeels verholpen is. Er staat dus geen update klaar, je behoudt dezelfde App versie. Het is nog wel mogelijk dat jullie er vandaag tegenaan lopen of gelopen zijn. Vanaf morgen moet dit gedrag verleden tijd zijn. We zijn dan ook benieuwd naar jullie bevindingen.
[ Voor 9% gewijzigd door W1ck1e op 13-04-2023 16:53 ]
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq