Ziggo Go inlog issues

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvbragt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-02 12:41
Houd je sessie maar actief.. na het uitloggen kun je niet meer inloggen. Helpdesk zegt ja is bekend maar we melden het nergens 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Zojuist zonder problemen uitgelogd en opnieuw ingelogd. Lijkt me dus geen generiek probleem of alweer opgelost. Op welk apparaat probeer je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvbragt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-02 12:41
Jay-B schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:23:
Zojuist zonder problemen uitgelogd en opnieuw ingelogd. Lijkt me dus geen generiek probleem of alweer opgelost. Op welk apparaat probeer je dit?
Op android en chrome. Inloggen op mijn ziggo geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-04 10:55
Puinhoop daaro. Al 3 dagen voor vele klanten geen werkende ziggo go app. Veel frustratie.
De sukkels hebben het nog steeds niet opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:44

DarkUnreal

Postmaster General

Sinds dat ze een 'nieuwe' ziggo app hebben, werkt alles maar half :(. Browser onthoud login gegevens niet, vaak uitgelogt worden, dubbelklikken in video voor fullscreen werkt niet meer. M voor mute werkt niet meer. Sport zenders staan niet in je overzicht (wel als je niet ingelogd bent vreemd genoeg). Allemaal bekende problemen, maar ze doen er niks mee.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
@josje22 Dat is niet tof, we werken aan een oplossing. Om te kijken of we dit kunnen versnellen, laat het me weten via een privébericht met je gebruikersnaam van Mijn Ziggo.

@DarkUnreal heb je dit probleem ook? Lastig dat je het koppelt aan de nieuwe app, hier heeft het namelijk niets mee te maken. De aangegeven problemen zijn bekend en is wachten tot een update hiervoor beschikbaar is vanuit de nieuwe leverancier. Dat het niet direct werkt zoals we het gewend waren, daar balen wij ook van.
De Ziggo Sport Totaal zenders, daar heb je een abonnement op? Herstel eens je lijst met favorieten. Mocht dat het niet oplossen, stuur me dan een privébericht met je gebruikersnaam van Mijn Ziggo.

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-05 19:37
Hier ook in een keer inlogproblemen. Heb een update gedraaid van de app (Mobiel/Android 13), moet nu opnieuw inloggen maar hij geeft aan dat de inloggegevens niet juist zijn.
Uiteraard kloppen de gegevens wel. Irritant inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-04 10:55
(fire tv stick max:)
Ik heb de ziggo go app (laatste versie) maar weer eens gedownload. Kan nu wel inloggen en alles werkt weer. Maar de volgende dag is de app z'n inloggevens weer kwijt. De enige manier om de app weer te gebruiken is de firestick te resetten, en daarna weer in te loggen met het opnieuw invoeren van het wachtwoord.
ja, zeer irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Net iemand geholpen die op een herstelde iPad niet meer in kon loggen. Op de iPhone ook niet maar op de iMac dan weer wel. Alles met dezelfde gegevens.

Uiteindelijk de link van @Jay-B gevolgd en daarin werd herhaaldelijk gesteld dat het veranderen van gebruikersnaam en wachtwoord best eens kon helpen. En dat deed het 'm.

Ik moet wel zeggen dat het wachtwoord dat de persoon gebruikte voorzien was van 2 koppeltekens. Nu is het een wat eenvoudiger wachtwoord. Mogelijk ligt daar ook nog een deel van het probleem, wie het weet mag het zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:33
Het is al sinds de zomer bij mij een en al ellende. Traag, niet altijd goed reageren en het inlogprobleem. Ik heb het vooral over android tv. Op de mi box s en de shield moest ik bijna elke dag opnieuw inloggen. Gek genoeg onthield hem op de chromecast 2k (met ab) wel.

Uiteindelijk heeft ziggo het gefixt, en sinds 1 a 2 maanden is het wachtwoord probleem voorbij. Helaas kwam ik er vandaag achter dat ie m op de mi box toch weer vergeten is (kan toeval zijn)

Maar hoe dan ook, ondanks alles, het blijft traag en k#t. Voordat ze de grote update deden afgelopen zomer was het lekker soepel en nooit inloggezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:01
De laatste tijd moest ik regelmatig opnieuw aanloggen om te kunnen kijken via de ziggo go app. Op de tv en op de chromecast. Op die laatste zag ik vandaag dat er een update was van de app. In de beschrijving van de update stond iets van crashen van de app en opnieuw aanmelden. Ik heb de hoop dat mijn aanlog probleem nu opgelost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben279
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21:34
Ik krijg het vaak via ziggogo.tv op de PC.
Even F5'en en opnieuw inloggen fixt het wel, maar is gewoon irritant....

Laatste paar weken komt het wel heel erg vaak voor.
Veel klachten maar weinig oplossingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Bij mij is het de laatste tijd ook vaak raak. Via android tv iig. Pc heb ik nog niet getest. Maar het is verrekte irritant. Het ging een poosje beter maar nu toch weer minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-05 20:18

icecreamfarmer

en het is

VodafoneZiggo schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 13:28:
@josje22 Dat is niet tof, we werken aan een oplossing. Om te kijken of we dit kunnen versnellen, laat het me weten via een privébericht met je gebruikersnaam van Mijn Ziggo.

@DarkUnreal heb je dit probleem ook? Lastig dat je het koppelt aan de nieuwe app, hier heeft het namelijk niets mee te maken. De aangegeven problemen zijn bekend en is wachten tot een update hiervoor beschikbaar is vanuit de nieuwe leverancier. Dat het niet direct werkt zoals we het gewend waren, daar balen wij ook van.
De Ziggo Sport Totaal zenders, daar heb je een abonnement op? Herstel eens je lijst met favorieten. Mocht dat het niet oplossen, stuur me dan een privébericht met je gebruikersnaam van Mijn Ziggo.
Ik kom terug van vakantie en heb hetzelfde.
Ik kan wel inloggen op mijn ziggo maar op de app (ios) of website van Ziggo Go blijf ik foutmeldingen krijgen dat mijn wachtwoord niet geverifieerd kan worden.

Nieuw wachtwoord instellen haalt niets uit.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bij problemen zoals deze van @icecreamfarmer laat het ons weten via een privébericht, we zitten dicht op de materie. We willen problemen graag snel oplossen en in heel veel situaties lukt dat :)

Stuur je een privébericht, denk er dan aan om een screenshot mee te sturen en je inlognaam van Mijn Ziggo (vaak is het je e-mailadres)

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
W1ck1e schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 10:00:
De laatste tijd moest ik regelmatig opnieuw aanloggen om te kunnen kijken via de ziggo go app. Op de tv en op de chromecast. Op die laatste zag ik vandaag dat er een update was van de app. In de beschrijving van de update stond iets van crashen van de app en opnieuw aanmelden. Ik heb de hoop dat mijn aanlog probleem nu opgelost is.
Update: mijn aanlogprobleem lijkt opgelost te zijn. @Ziggo: goed bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VodafoneZiggo
  • Niet online

VodafoneZiggo

Mooi zo, @W1ck1e ! Dankjewel dat je dit laat weten!
VodafoneZiggo schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 08:33:
Bij problemen zoals deze van @icecreamfarmer laat het ons weten via een privébericht, we zitten dicht op de materie. We willen problemen graag snel oplossen en in heel veel situaties lukt dat :)

Stuur je een privébericht, denk er dan aan om een screenshot mee te sturen en je inlognaam van Mijn Ziggo (vaak is het je e-mailadres)
In aanvulling op het eerdere bericht: zorg ervoor dat je wachtwoord recent gewijzigd is.
We checken dit als eerste, @icecreamfarmer niet als verwijt ;) ) Hiermee wordt namelijk de synchronisatie tussen Mijn Ziggo en Ziggo GO inloggen getriggerd en is na uiterlijk 24 uur dit vaak de oplossing.

VodafoneZiggo-webcare

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-05 20:18

icecreamfarmer

en het is

VodafoneZiggo schreef op woensdag 15 maart 2023 @ 12:31:
Mooi zo, @W1ck1e ! Dankjewel dat je dit laat weten!

[...]

In aanvulling op het eerdere bericht: zorg ervoor dat je wachtwoord recent gewijzigd is.
We checken dit als eerste, @icecreamfarmer niet als verwijt ;) ) Hiermee wordt namelijk de synchronisatie tussen Mijn Ziggo en Ziggo GO inloggen getriggerd en is na uiterlijk 24 uur dit vaak de oplossing.
Nieuw wachtwoord instellen zorgde er voor dat het werkte.
Ik dacht overigens dat ik dat al gedaan had maar blijkbaar niet.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04:46
Hier inmiddels ook alweer een paar weken het probleem terug dat de Ziggo App (op Chromecast 4K met Google TV) zichzelf steeds uitlogt. Kan ik elke keer mijn 16 teken tellende wachtwoord via een schermtoetsenbord gaan invullen...

https://community.ziggo.n...-onthouden-en/m-p/1148323

@VodafoneZiggo is dus alweer meer dan een maand bezig om een fuck-up in een app-update te herstellen, maar hierbij zit men kennelijk niet zo "dicht op de materie" |:(

Aangezien Jan en alleman een app hebben die gewoon ingelogd blijft, vraag je je af wat deze app dan anders heeft dan bijvoorbeeld Netflix en Amazon PrimeVideo...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Bij mij werkt het sinds een paar dagen weer goed. Maar ik mag hopen dat het nu definitief gefixt is. Zoals de spreker hierboven al zei, bij andere diensten komt dit probleem eigenlijk niet/zelden voor, waarom wel bij de ziggo app. En waarom pas na die grote update vorig jaar?

Edit: te hard gejuicht. Op de Chromecast 2k doet ie het nog wel, bij de shield tube 2019 moest ik toch weer opnieuw inloggen..

Edit: en vandaag (3 april) moest ik ook weer inloggen op de chromecast 2k.

[ Voor 27% gewijzigd door dennis_rsb op 03-04-2023 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
Bij mij is het probleem in meer of mindere mate terug (afhankelijk van het apparaat waarmee ik wil kijken). Ik denk dat ik mijn wachtwoord alsnog moet wijzigen. Ik heb net het huidige in mijn vingers. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04:46
@VodafoneZiggo heeft afgelopen dinsdag aangegeven dat het opgelost zou zijn
Hi iedereen,

Sorry dat een reactie op zich liet wachten. Op de achtergrond heeft het absoluut prioriteit. Voordat we een wijziging dan wel update live kunnen gooien, willen we eerst de balans opmaken uit data.

Er is wel een update! Er is vandaag een wijziging aan onze kant gedaan waarmee het spontaan uitloggen grotendeels verholpen is. Er staat dus geen update klaar, je behoudt dezelfde App versie. Het is nog wel mogelijk dat jullie er vandaag tegenaan lopen of gelopen zijn. Vanaf morgen moet dit gedrag verleden tijd zijn. We zijn dan ook benieuwd naar jullie bevindingen.
Maar helaas blijkt ook uit de reacties daar, dat het helemaal niet opgelost is. En ondertussen speelt Ziggo alweer een paar dagen stommertje, maar "Op de achtergrond heeft het absoluut prioriteit." 8)7 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
Vandaag maar een nieuw wachtwoord ingesteld. Maar nog steeds lijkt het niet te blijven plakken (in ieder geval op de chromecast met google tv). Als ik op "mijn ziggo" kijk op welke apparaten ben in ingelogd zie alleen de pc en niet de apparaten met ziggo go die ik gebruik om tv te kijken. Ik maak gebruik van een inlog naam en geen email adres. Het nieuwe wachtwoord is wat langer dan voorheen maar wat makkelijker in te voeren (minder wisselen op virtuele toetsenbord)
Edit 13 april: er is een update voor de android app. eens kijken of deze het probleem oplost.

[ Voor 9% gewijzigd door W1ck1e op 13-04-2023 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04 23:23

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Begin er een beetje knetter van te worden hier.

Alles ging altijd perfect, kon ziggo go op de pc kijken mbv chrome en gelijktijdig ook kpn tv.

Nu hebben ze de tarieven verhoogt en de kwaliteit gedumpt!

Waar zit het probleem voor het volgende?

Ik kan op ziggo go inloggen op de pc met Chrome browser ( nieuwste) Wil ik dan tv kijken en kies ik een zender begint het gezeur. soms goed, meestal K^&.
Kies ik voor anoniem dan werkt het
Dump ik alle cookies, dus ook van ziggo, dan werkt het even. Zet ik een zender op pauze kan ik de hele boel resetten...wil ik verder gaan.

Tot mijn stomme verbazing hapert de boel ook vaker. EErst was het strak en glad tv kijken op de pc en nu hik...... hik....

Heeft het zin om ziggo te bellen, of zit ik dan opgescheept met een dappere dodo die na een wacht tijd alleen kan zeggen dat hij het niet zo goed weet ?

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
@Gompy58 bellen is altijd nuttig opzich, hoe meer cases ze hebben, hoe urgenter het probleem voor ziggo. M.a.w. stel er zijn 500 melden dan is dat iets heel anders dan als er bijv. 5000 het melden.

Ik blijf het behoorlijk slecht vinden. Ja het is en blijft softwarecode. Echter de ziggo app is al matig sinds de mega upgrade vorige zomer. Trager, maar vooral dat inloggen is zwaar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gompy58

Gompy58

@dennis_rsb

Op mijn iphone werkt het allemaal prima. Ik snap er alleen geen ene jotta van aarom er opeens zoveel gedonder is via Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
@Gompy58 Mwa op mijn telefoon bijv blijft de ziggo go app wel ingelogd. Problemen bij mij zijn in feite alleen op android tv. Maar dat is wel het OS wat ik het meest gebruik voor ziggo (en andere videodiensten)

Chrome gebruik ik niet vaak.. Hoe werkt het bij jou met bijvoorbeeld Firefox of Edge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gompy58

Gompy58

@dennis_rsb Op Edge werkt zigogo.tv prima. Naar de site, inloggen, overzicht van alles wat er is, zender kiezen, even draai draai en kijken.

Als ik dat nu dus op Chrome doe dan gaat dat prima TOTDAT het draai draai draai draai draai.... en dat blijft zo...

Ik gebruik echter altijd chrome en dat ging ook altijd prima. Zit nu ook gewoon op chrome te kijken maar moet dan naar de incognito mode.... en eigenlijk wil je dat helemaal niet.

Snap niet wat er ergens veranderd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
@Gompy58 Vreemd probleem bij jou ook dan idd. Echt balen, ik hoop dat Ziggo het rap (en definitief) fixt. Want in theorie is de ziggo app/site prima: live tv, replay tv en online (dus niet coax gebonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
Sinds de update van 13 april niet meer opnieuw moeten aanloggen. dat geeft hoop.
en: bij mij zijn de 1080p testkanalen 991-994 verdwenen. op 001 zie ik goed beeld. zou de test zijn beeindigd en (de) reguliere kanaal nummers 1080p zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo__Boss
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:41
Ja, dat klopt inderdaad. 12 zenders, 1 t/m 10 zullen we maar zeggen, Ziggo Sport en (binnenkort) ook Love Nature.
Pagina: 1