telefoto lens toevoegen aan beamer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensbaeyens
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Dag vrienden van de elektronica,

Ik heb recent een LG PF610P beamer gekocht met de naiëve assumptie dat elke beamer een zoomfunctie heeft.
Helaas heeft deze een fixed throw ratio van 1.195:1.
Aangezien LASystems helaas niet meedoet aan retourzendingen zit ik nu dus opgescheept met een beamer met een beamer die op 3 muren schijnt.
Ik was even aan het kijken of ik dit zou kunnen oplossen met een telefoto lens ervoor te plaatsen, en vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft? Ik zou een throw ratio van 1.95:1 willen bekomen.

Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

rensbaeyens schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:01:
Dag vrienden van de elektronica,

Ik heb recent een LG PF610P beamer gekocht met de naiëve assumptie dat elke beamer een zoomfunctie heeft.
Helaas heeft deze een fixed throw ratio van 1.195:1.
Aangezien LASystems helaas niet meedoet aan retourzendingen zit ik nu dus opgescheept met een beamer met een beamer die op 3 muren schijnt.
Ik was even aan het kijken of ik dit zou kunnen oplossen met een telefoto lens ervoor te plaatsen, en vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft? Ik zou een throw ratio van 1.95:1 willen bekomen.
Heb je niet bepaalde functies over het hoofd gezien? O.a. zoomen zou tot de mogelijkheden moeten behoren?

LG CineBeam PF610P review door liberque

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensbaeyens
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 23-11-2023
Hi hardware-lover, helaas niet.
Er is een digitale zoom mogelijk tot op een zekere waarde, maar het maximum hiervan ligt nog buiten het gewenste bereik. (10tal centimeter te weinig)