Toon posts:

Target display mode - Ventura

Pagina: 1
Acties:

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-01 17:10

boosterbosch

The Travelling Belgian

Topicstarter
Ik probeer een antwoord te vinden op het volgende

Kan ik target display gebruiken in de volgende setup:

iMac 1:
Late 2017

iMac 2:
Late 2012

Connectie: Thunderbolt 3 naar Thunderbolt 2 adapter van iMac 1 en thunderbolt 2 kabel van adapter naar iMac 2

De 2012 iMac heb ik nog niet aangeschaft dus kan het niet testen en zou graag weten of het mogelijk is alvorens ik de 2012 iMac aanschaf. Heb al rond gezocht en weet dat het met Monterey en Catalina gaat maar kan niks vinden over Ventura.

Ik wil een 2de scherm naast mijn iMac en mijn ocd kan een 3rd party scherm ernaast echt niet aan.

Alvast bedankt!

Je kan me volgen op: Facebook | Instagram | Twitter

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:52
https://support.apple.com/en-us/HT204592

Deze pagina zegt het al: de displaymac (2012) moet op High Sierra of een oudere MacOS draaien, en je zendende mac (2017) moet op Catalina of een oudere MacOS draaien.

Dus dit gaat niet lukken met respectievelijk Catalina (op de iMac 2012) en Ventura (op de iMac 2017). Ik raad aan ook niet terug te gaan naar oudere versies voor je 2017-iMac want da's uiteindelijk vragen om problemen door end of support.

• boosterbosch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-01 17:10

boosterbosch

The Travelling Belgian

Topicstarter
Merethil schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 07:06:
https://support.apple.com/en-us/HT204592

Deze pagina zegt het al: de displaymac (2012) moet op High Sierra of een oudere MacOS draaien, en je zendende mac (2017) moet op Catalina of eeb oudere MacOS draaien.

Dus dit gaat niet lukken met respectievelijk Catalina (op de iMac 2012) en Ventura (op de iMac 2017). Ik raad aan ook niet terug te gaan naar oudere versies voor je 2017-iMac want da's uiteindelijk vragen om problemen door end of support.
Support had ik al gelezen maar er is genoeg bewijs van mensen die monterey op hun nieuwere Mac hebben en catalina op de oudere en het werkt perfect.

Je kan me volgen op: Facebook | Instagram | Twitter

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:52
boosterbosch schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 12:07:
[...]

Support had ik al gelezen maar er is genoeg bewijs van mensen die monterey op hun nieuwere Mac hebben en catalina op de oudere en het werkt perfect.
Ik zou een aanschaf als dit niet laten afhangen van "het lijkt soms wel te werken als je het juist instelt" - unsupported houdt in dat vroeg of laat de functie niet meer zal werken. Maar dat is slechts mijn mening :+

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:45

nelizmastr

Goed wies kapot

boosterbosch schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 12:07:
[...]

het is toch echt goedkoper om een fatsoenlijk 24 of 27" beeldscherm en een adapter naar Thunderbolt 3 / usb-c te kopen dan een hele 10 jaar oude iMac en bijbehorend stroomverbruik.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

boosterbosch schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 00:08:

Ik wil een 2de scherm naast mijn iMac en mijn ocd kan een 3rd party scherm ernaast echt niet aan.
Koop dan gewoon lekker een Apple Studio Display of Pro Display XDR ;)

https://www.apple.com/nl/displays/

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:45

nelizmastr

Goed wies kapot

Greatsword schreef op zondag 1 januari 2023 @ 10:27:
[...]

Koop dan gewoon lekker een Apple Studio Display of Pro Display XDR ;)

https://www.apple.com/nl/displays/
:+

I reject your reality and substitute my own

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee