Ik ben al een hele tijd op zoek naar een audio device om meerdere audio inputs te mixen, inclusief een versterker functie voor de headphone output. Ik ben dit zelf nog niet tegengekomen, dus ik vraag me echt af of dit überhaupt bestaat. Recent heb ik een studio koptelefoon gekocht die ik heb aangesloten op een oude Marantz versterker. De kwaliteit hiervan is echt veel beter dan m'n huidige gaming headset (Astro A50). Met deze studio koptelefoon kan ik echter maar één bron tegelijkertijd luisteren.
Huidige situatie
/f/image/sVG9xP2zRwTklHDfLMPvkRvp.png?f=fotoalbum_large)
Ideale situatie
/f/image/iHALPXTngvBYDHbl5uaZd8xJ.png?f=fotoalbum_large)
Wat is je budget?
Dat hangt er echt vanaf of dit bestaat, wat voor voordelen mij het gaat leveren en of dat er meerdere devices nodig zijn om dit te realiseren.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het vinden van een goede oplossing. Ik ben zelf nog niet een dergelijk device tegengekomen en ik ben bang dat er met teveel switches verlies aan audiokwaliteit optreedt. Volgens mij zoek ik gewoon een mengpaneel, maar dan met meerdere soorten inputs, outputs en versterkingsfunctie. Belangrijk is dat ik verschillende inputs ook tegelijk kan openzetten/mixen. Een dergelijk mengpaneel met genoemde inputs kan ik niet vinden. Bij deze dus de vraag, bestaat dit überhaupt? Zou bovenstaande ideale situatie mogelijk zijn? Of denk ik te moeilijk en kan het eenvoudiger?
Gewenste functies:
- Optical inputs
- Mixen audio inputs
- Versterkersfunctie voor 250 ohm koptelefoon
- Bass/Treble regelaar
Thanks voor de hulp
Huidige situatie
/f/image/sVG9xP2zRwTklHDfLMPvkRvp.png?f=fotoalbum_large)
Ideale situatie
/f/image/iHALPXTngvBYDHbl5uaZd8xJ.png?f=fotoalbum_large)
Wat is je budget?
Dat hangt er echt vanaf of dit bestaat, wat voor voordelen mij het gaat leveren en of dat er meerdere devices nodig zijn om dit te realiseren.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het vinden van een goede oplossing. Ik ben zelf nog niet een dergelijk device tegengekomen en ik ben bang dat er met teveel switches verlies aan audiokwaliteit optreedt. Volgens mij zoek ik gewoon een mengpaneel, maar dan met meerdere soorten inputs, outputs en versterkingsfunctie. Belangrijk is dat ik verschillende inputs ook tegelijk kan openzetten/mixen. Een dergelijk mengpaneel met genoemde inputs kan ik niet vinden. Bij deze dus de vraag, bestaat dit überhaupt? Zou bovenstaande ideale situatie mogelijk zijn? Of denk ik te moeilijk en kan het eenvoudiger?
Gewenste functies:
- Optical inputs
- Mixen audio inputs
- Versterkersfunctie voor 250 ohm koptelefoon
- Bass/Treble regelaar
Thanks voor de hulp