nieuwe achterdeur

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-05 19:04
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over een nieuwe achterdeur. Ik heb recentelijk van ons huis een infrarood scan gemaakt. Het viel me op dat er een groot warmtelek is bij onze achterdeur die van hout is. Nu wil ik graag een andere achterdeur, alleen krijg ik allemaal offertes toegestuurd van deuren avanaf EUR 4500,- Zo duur moet dat tocht niet zijn? Ik vraag om een houten/kunststoffen deur 81.5 x 201.5 cm die wat beter dan nu isoleert , met HR++ glas en met een politie keurmerk. Weten jullie eventueel webshops/winkels waar je deuren kunt kopen die wat betaalbaarder zijn. Ik woon in het midden van het land.

Bedankt voor jullie reacties!

Beste antwoord (via smily01 op 05-01-2023 19:22)

• Jan Workum
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-06 20:48

Jan Workum

Kona EV 64kWh Fashion 2020 CZ

Als het houtwerk van de huidige achterdeur niet al te slecht is zou ik 'm opknappen en aan de binnenzijde isoleren door er bijvoorbeeld 2cm pir tegen te plakken en weer af te timmeren. Dan ben je voor €100 of €200,- klaar. Ik ga hier ook iets dergelijks doen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De betere deuren komen inderdaad aardig die richting op met de prijs. Ik heb afgelopen jaar een goedkopere deur (ook nog steeds €1000 iets) gekocht maar de kwaliteit is dat geld niet waard. Een voordeur hoort zwaar te zijn, dat is die van mij absoluut niet. De isolatiewaarde is in ieder geval beter dan de oude... maar dat kon ook bijna niet anders.

Kunststof is inderdaad redelijk aan de prijs. Buren van ons hebben afgelopen jaar een kunststof geheel laten plaatsen voor zo'n €4000, dat was nog voordat de materiaalprijzen aardig de lucht in gingen. Dat zoiets nu duurder is kan ik me wel voorstellen, iedereen wel die het nieuws gevolgd heeft.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Jan Workum
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-06 20:48

Jan Workum

Kona EV 64kWh Fashion 2020 CZ

Als het houtwerk van de huidige achterdeur niet al te slecht is zou ik 'm opknappen en aan de binnenzijde isoleren door er bijvoorbeeld 2cm pir tegen te plakken en weer af te timmeren. Dan ben je voor €100 of €200,- klaar. Ik ga hier ook iets dergelijks doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mekonghigh
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 24-02 10:25
Deze zien er wel betaalbaarder uit. Die offertes vanaf €4500,- zullen denk ik wel voor kunstof zijn.

https://www.deurtotaalmarkt.nl/achterdeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smily01
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-05 19:04
Bedankt voor jullie goede Ideen! Daar kan ik mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:33

Fiber

Beaches are for storming.

mekonghigh schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 23:23:
Deze zien er wel betaalbaarder uit. Die offertes vanaf €4500,- zullen denk ik wel voor kunstof zijn.

https://www.deurtotaalmarkt.nl/achterdeuren
Dit zijn dezelfde twee merken/leveranciers die veel bouwmarkten zoals Karwei en Gamma ook hebben. Die hebben ze meestal niet op voorraad, maar vaak wel op show staan om te bekijken en eventueel te bestellen als maatwerk.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:13

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Als je een beetje reguliere maatvoering hebt zou ik ook even op Marktplaats kijken. Hier worden best veel complete deuren inclusief kozijnen aangeboden voor relatief weinig geld.

4500 euro voor een kunststof deur inclusief kozijn is wel veel geld. Mijn broer heeft recent 2500 betaald. Mijn dubbele tuindeuren inclusief trippel glas waren 3800.
Pagina: 1