Toon posts:

USB corrupt? of valt het te fixen?

Pagina: 1
Acties:

• default12
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 30-12-2022
Hallo beste leden.

Weet iemand wat er aan de hand is met mijn USB stick? Ik heb het echt nodig vandaag en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik kan het helaas niet formatteren

Iemand die een oplossing weet? alvast bedankt!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-02 22:36
default12 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 11:13:
Hallo beste leden.

Weet iemand wat er aan de hand is met mijn USB stick? Ik heb het echt nodig vandaag en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Hij is kapot.
Iemand die een oplossing weet? alvast bedankt!
Nieuwe halen en je data terug zetten van de backup.

Al denk ik dat backup waarschijnlijk een lastige gaat worden?

USB sticks gaan nooit eeuwig mee. Iets om te onthouden voor de toekomst.

[Voor 4% gewijzigd door Rolfie op 30-12-2022 11:36]

• default12
Rolfie schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 11:36:
[...]

Hij is kapot.

[...]

Nieuwe halen en je data terug zetten van de backup.

Al denk ik dat backup waarschijnlijk een lastige gaat worden?

USB sticks gaan nooit eeuwig mee. Iets om te onthouden voor de toekomst.
bedankt, wel raar dat beide (zelfde usb's) kapot zijn, dan maar een nieuwe halen.

• fl1mpie
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-01 18:59
Al een andere computer geprobeerd?

• default12
fl1mpie schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 11:40:
Al een andere computer geprobeerd?
Hij werkte op mijn PC wel, maar die had ik 2 maanden geleden verkocht, daarna de usb sticks nooit meer gebruikt en nu op mijn laptop werken ze niet en ik kan het nergens anders testen.

Ik denk dat die dan gewoon kapot is of corrupt

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-02 21:29
Nevermind, andere schijf.

[Voor 76% gewijzigd door Frappuccino op 30-12-2022 11:48]

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-02 22:36
default12 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 11:38:
[...]

bedankt, wel raar dat beide (zelfde usb's) kapot zijn, dan maar een nieuwe halen.
Best belangrijke informatie om te vermelden in je topic.

Maar je kunt dan een andere computer eens proberen.

• default12
Beste oplossing is even naar de Kruidvat te fietsen, via een adapter heb ik op mijn samsung telefoon geprobeerd en daarop opent hij ook niet.

• yoga
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 01-02 22:27
Ik had na aankoop nieuwe laptop dat mijn printer niet werkte via usb.
Na een bios upgraden werkte alles weer prima.

Mijn tip bios update
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee