Emporer BFD filmpjes ???

Pagina: 1
Acties:

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:52
Ik heb dan Emp BFD al een tijdje en ik ging me computer opnieuw installeren, dus ik het mappie "Saves" gekopieerd zodat ik na de her-install gelijk verder zou kenne spelen...
Ik dus comp opnieuw geinstalld..
Ik Emp BFD opnieuw geinstalld....
Saves teruggezet
En tadaa ik kon weer fijn verder gaan waar ik gebleven was....alleen........hier komt het
Alle filmpjes die je krijgt na elke missie enzo waren weg..en ze kwamen ook niet meer na elke missie die ik verder uitspeelde.. :? :? :'(
Weet iemand dus hoe ik die filmpjes terug krijg of hoe ik gewoon alle filmpjes van de cd gewoon op me hd kan zetten ??

• flipjevandejam
niemand ? (ben ongeduldig weet het... :7)

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:24
Anders probeer je eens een nieuwe install en zet je je saves niet terug. Speel eens een paar potjes en kijk eens of je dasn wel filmpjes hebt?

De nieuwe patch kan ook helpen...

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-02 18:42

Mike78

Always

Als je al in het derde chapter (dacht ik) ofzo bent dan krijg je geen filmpjes meer.
Pas als je de hoofdbasis van een van de andere partijen hebt verslagen krijg je weer een filmpje.

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
kan ook copieer beveileging zijn net zoals van RA2.
in RA2 kon je wel je savegames terug zetten na reinstal maar als je je missie starte ging alles dood :(

Bier, Whiskey en Metal!!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

He don`t worry. Er zijn een hoop missies zonder filmpje hoor.
De eerst 3 of 4 hebben allemaal filmpjes. Daarna wat minder. Er komen op belangrijke punten in de game echt wel weer filmpjes.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• flipjevandejam
oohhh....hehe naja anywayz ik heb het 3e chapter gedaan..en als je dan geen filmpje meer krijgt maak het ok niet uut
Nee ik had geen zin om het helemaal weer opneue te spelen namelijk....maar ok dan weet ik het :)
Thanx :)
Pagina: 1