Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."
Edit: is wel erg klein zie ik.
[ Voor 24% gewijzigd door CrystalViriS op 29-12-2022 21:52 ]
Dat maakt het zoeken wat gemakkelijker
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
@memphis Conrad heeft geen tandwielen met minder dan 10 tanden dus dat is nutteloos. Zelfde voor de andere shops die ik kan vinden. Ik kan zelfs nauwelijks modelbouwshops vinden met meer dan een paar standaard tandwielen.memphis schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:38:
Conrad en vele andere modelbouwwinkels
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity."
@MaD_co De Ali link die ik erbij deed heeft fotosMaD_co schreef op donderdag 29 december 2022 @ 23:24:
Heb je een foto als voorbeeld?
Dat maakt het zoeken wat gemakkelijker
Edit: o Nee daar heb ik alleen op het model bouw forum erbij gedaan...
[ Voor 15% gewijzigd door bzuidgeest op 30-12-2022 00:10 ]
Hoe snel verwacht je die kerstman weer nodig te hebben?bzuidgeest schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:25:
(...)Ik kan ze makkelijk vinden op aliexpress maar dat kost een eeuw.
(...)
In andere delen van de wereld heb me McMaster Carr die sowieso dat heeft, ik weet alleen niet of ze bezorgen in europa. Een europese tegenhanger is: https://uk.misumi-ec.com/en/company/misumi-europe/. Een duits bedrijf.
Misschien kan je hier iets mee.
Hallo!
Misumi gaat niet onder module 1 voor tandwielen en die andere heeft alleen wat ze gebruiken voor hun robot sets, niets algemeens.
Zit blijkbaar niets anders op dan bij de chinezen te bestellen. Ik word ieder jaar de lokale winkeliers meer zat. Allemaal klagen over China, maar als je echt iets nodig hebt, dat een beetje minder gebruikelijk is, dan is er maar 1 optie, china.
We hebben op werk eerder ook dit soort tandwieltjes gezocht en ze zijn erg moeilijk verkrijgbaar. Je kan ze best 3D printen, 3Dhubs kan 't heel goed middels Laser Fusion Powder Bed printing (daar hebben we precies dit tandwieltje laten maken uit nylon) maar dan wordt het wel een dure kerstman 😄
Wat wordt er door het tandwieltje aangedreven? Als je de andere kant ook kan vervangen, wordt het misschien makkelijker..
Ik heb op aanraden van @MdBruin contact opgenomen met een nederlandse slot racer shop en die hebben al bevestigd dat ze het tandwieltje hebben. een paar euro voor 4 maar dan heb je het ook binnen een paar dagen.