Sinds 21 december maakt mijn iPhone 14 Pro geen automatische Reservekopie van WhatsApp chats. Ik heb dit ingesteld op 'Dagelijks'. Ook het handmatig maken van een Reservekopie blijft 'hangen' op 'Voorbereiden'. iCloud Drive staat 'Aan' en iCloud opslag is voldoende: 83,8 GB van 200 GB gebruikt.
Reservekopie maken van de iPhone naar iCloud lukt wel.
Hardware en software: iPhone 14 Pro met iOS 16.2
Ik heb iCloud Drive Uit en weer Aan gezet. Ik heb WhatsApp app verwijderd en weer geïnstalleerd. Helaas ben ik nu de chats vanaf 21 december kwijt want terugzetten kon alleen van de laatste Reservekopie (van 20 december). Ik dacht dat je via lokale opslag de chat geschiedenis van de laatste week kon terugzetten, maar hoe dat zou moeten, kan ik niet vinden...
Ik heb nog niet geprobeerd om de iPhone terug te zetten naar fabrieksinstellingen, maar dat is echt een uiterste redmiddel wat ik bij voorkeur niet wil doen.
Vragen:
1. Wie heeft suggesties hoe ik de Reservekopie weer kan laten uitvoeren?
2. Is er een mogelijkheid om de chatgeschiedenis van de laatste week vanaf een lokale opslag terug te zetten in WhatsApp?
Reservekopie maken van de iPhone naar iCloud lukt wel.
Hardware en software: iPhone 14 Pro met iOS 16.2
Ik heb iCloud Drive Uit en weer Aan gezet. Ik heb WhatsApp app verwijderd en weer geïnstalleerd. Helaas ben ik nu de chats vanaf 21 december kwijt want terugzetten kon alleen van de laatste Reservekopie (van 20 december). Ik dacht dat je via lokale opslag de chat geschiedenis van de laatste week kon terugzetten, maar hoe dat zou moeten, kan ik niet vinden...
Ik heb nog niet geprobeerd om de iPhone terug te zetten naar fabrieksinstellingen, maar dat is echt een uiterste redmiddel wat ik bij voorkeur niet wil doen.
Vragen:
1. Wie heeft suggesties hoe ik de Reservekopie weer kan laten uitvoeren?
2. Is er een mogelijkheid om de chatgeschiedenis van de laatste week vanaf een lokale opslag terug te zetten in WhatsApp?