iPhone WhatsApp: Reservekopie maken blijft 'hangen'

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• annehoo
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 31-12-2022
Sinds 21 december maakt mijn iPhone 14 Pro geen automatische Reservekopie van WhatsApp chats. Ik heb dit ingesteld op 'Dagelijks'. Ook het handmatig maken van een Reservekopie blijft 'hangen' op 'Voorbereiden'. iCloud Drive staat 'Aan' en iCloud opslag is voldoende: 83,8 GB van 200 GB gebruikt.

Reservekopie maken van de iPhone naar iCloud lukt wel.

Hardware en software: iPhone 14 Pro met iOS 16.2

Ik heb iCloud Drive Uit en weer Aan gezet. Ik heb WhatsApp app verwijderd en weer geïnstalleerd. Helaas ben ik nu de chats vanaf 21 december kwijt want terugzetten kon alleen van de laatste Reservekopie (van 20 december). Ik dacht dat je via lokale opslag de chat geschiedenis van de laatste week kon terugzetten, maar hoe dat zou moeten, kan ik niet vinden...
Ik heb nog niet geprobeerd om de iPhone terug te zetten naar fabrieksinstellingen, maar dat is echt een uiterste redmiddel wat ik bij voorkeur niet wil doen.

Vragen:
1. Wie heeft suggesties hoe ik de Reservekopie weer kan laten uitvoeren?
2. Is er een mogelijkheid om de chatgeschiedenis van de laatste week vanaf een lokale opslag terug te zetten in WhatsApp?

Alle reacties

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:57
Ik denk dat het antwoord op 2. 'nee' is. Je hebt toen je WA verwijderde de vraag gekregen of je ook de data wilde verwijderen (of moeten bevestigen dat... ik ben de precieze tekst even kwijt). Daarmee heb je alles weggegooid wat niet in de online backup zat.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

er wordt lokaal opgeslagen in de app die heb je verwijdert, met bijbehorende data. enige wat je zou kunnen proberen is WhatsApp web op laptop of desktop en kijken wat WA zelf heeft opgeslagen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mack80
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 11-06 18:44
Ik heb geen oplossing voor je. Echter heb ik hier precies hetzelfde probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M.Alderliesten
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-04 00:24
Ik had ook van alles geprobeerd. Bij mij werkte het volgende!

Soft resetten van de Iphone: Volumeknop omhoog loslaten, direct volumeknop omlaag dan inhouden aan/uit knop tot hij opnieuw opstart.

Dit maakt cache geheugen leeg en zorgde er bij mij voor dat de backup startte!

• Mack80
M.Alderliesten schreef op donderdag 29 december 2022 @ 20:32:
Ik had ook van alles geprobeerd. Bij mij werkte het volgende!

Soft resetten van de Iphone: Volumeknop omhoog loslaten, direct volumeknop omlaag dan inhouden aan/uit knop tot hij opnieuw opstart.

Dit maakt cache geheugen leeg en zorgde er bij mij voor dat de backup startte!
Biertje voor jou. Dit werkt idd💪🏼💪🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M.Alderliesten
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-04 00:24
Mack80 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:19:
[...]

Biertje voor jou. Dit werkt idd💪🏼💪🏼
Ik neem er 1 met jou in gedachte haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annehoo
Goedenmiddag, helaas geen resultaat met resetten van iPhone. Ik heb inmiddels ook geprobeerd om een reservekopie van Whatsapp op de laptop te zetten via iTunes, maar dat is een reservekopie van de iPhone en niet van WhatsApp. De beschrijving van wat een reservekopie iPhone bevat, noemt niet de WhatsApp chatgeschiedenis. Er wordt in diverse fora gesuggereerd dat de laatste back-up van de chatgeschiedenis corrupt zou zijn en wellicht moet worden verwijderd. En dan maar op hoop van zegen proberen of het dan wel lukt om een reservekopie te maken van de chatgeschiedenis. Dat durf ik op dit moment nog niet aan, want dan zou ik bij vervanging van de telefoon de gehele WhatsApp chatgeschiedenis kwijt zijn en niet alleen vanaf 21 december. In het uiterste geval zou ik van in ieder geval mijn belangrijkste chats een kopie kunnen maken via exporteer chat en deze dan op mijn laptop bewaren. Terugzetten in WhatsApp van de geëxporteerde chats kan helaas niet. Iemand nog andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Whats app web. dat is wat ik eerde schreef/ bedoelde

https://web.whatsapp.com/

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• annehoo
Whats app web. dat is wat ik eerde schreef/ bedoelde

https://web.whatsapp.com/

Heb ik ook geprobeerd, zonder resultaat. Dus dezelfde inhoud als op de iPhone, geen updates vanaf 21 december

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Double_U_La
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-11-2024
A workaround that did the trick!

Open Whatsapp >> Settings >> Chats >> Chat Backup >> (here we can see our backup details).

Minimize the Whatsapp app (don't remove it from Recent).

Go to the phone's Settings >> Click on your profile pic/name >> iCloud >> Apps Using iCloud >> Whatsapp >> Toggle to turn it OFF.
Minimize the Phone's Settings (don't remove it from Recent).

Open Whatsapp from Recent >> here you will see "Sign in to iCloud to back up your history. Tap here for instructions.". Again, minimize the Whatsapp app (but don't remove it from Recent).

Now, turn ON Whatsapp in iCloud just like you turned it OFF in step 3.

Then again open Whatsapp from Recent >> Tap on "Back Up Now". & it will backup for sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mack80
Double_U_La schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 01:30:

Open Whatsapp >> Settings >> Chats >> Chat Backup >> (here we can see our backup details).

Go to the phone's Settings >> Click on your profile pic/name >> iCloud >> Apps Using iCloud >> Whatsapp >> Toggle to turn it OFF.

Open Whatsapp from Recent >> here you will see "Sign in to iCloud to back up your history. Tap here for instructions.". Again, minimize the Whatsapp app (but don't remove it from Recent).

Then again open Whatsapp from Recent >> Tap on "Back Up Now". & it will backup for sure.
Dit werkt dan voor even. Maar de automatische backup loopt verder niet door. Ofwel. Dit moet steeds. Lijkt mij ook niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l.degroot01
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-01 11:01
Ik heb precies hetzelfde issue met een iPhone 12 (iOS 16.2) en een iPhone 13 (iOS 16.2).
Die softreset die genoemd werd liet me 1 backup draaien, daarna blijft ie bij een 2e backup weer hangen op Voorbereiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l.degroot01

Dit werkt ook maar 1 back-up idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie1981
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-01 09:43
Ook bij mij lukt het maken van een back-up in Whatsapp niet meer, sinds vrijdag 23 december (iPhone 12 Pro, iOS 16.2 en de nieuwste versie van Whatsapp).

Zelfs na het uitvoeren van een soft reset en de bovenstaand beschreven workaround wordt er geen back-up gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanderz
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 27-06-2023
Hier hetzelfde probleem vanaf midden december op een iPhone 14 pro…
Zit het probleem dan misschien in whatsapp? Misschien zit er een update aan te komen waarna het wel weer kan?
Ben in ieder geval “blij” dat er meer zijn met dit probleem…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert1971
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 17-01-2023
Zelfde probleem met iphone 13 sinds 4 januari 2023.
Toen idd 1x handmatig een backup gemaakt

Dit is wel een foutje die je niet snel zelf in de gaten hebt, zag het toevallig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blablabla!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-06 13:45
Zelfde probleem hier, echter is bij het migreren naar een nieuw toestel mijn Whatsapp data gewoon meegenomen. :)

Ik vermoed dat de backup van je whatsappdata ook meegenomen wordt in de "iCloud-reservekopie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmorbe
  • Laatst online: 13-11-2024
Ik heb hier ook hetzelfde probleem. Iphone 12, met iOS 16,2 en sinds 8 januari 2023 wordt er geen back up meer gemaakt. Heeft iemand al een oplossing?
Bij mijn zoon met iPhone 10 en iOS 16.2 loopt het wel normaal goed. Ook bij mijn man met iPhone 12 en iOS 16.2. Bij mijn andere zoon met een iPhone 10 en iOS 16.0.2 (loopt dus nog op oudere versie, maar ook hetzelfde probleem).
We hebben allemaal nieuwste versie whatsapp 2.22.24.81.

Iemand al een oplossing?

[ Voor 36% gewijzigd door snmorbe op 17-01-2023 17:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeR87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 11-06 07:54
rvanderz schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 09:30:
Hier hetzelfde probleem vanaf midden december op een iPhone 14 pro…
Zit het probleem dan misschien in whatsapp? Misschien zit er een update aan te komen waarna het wel weer kan?
Ben in ieder geval “blij” dat er meer zijn met dit probleem…
Dacht dat het aan mij lag en ik f*cked was maar als ik alle berichten hier zo lees misschien een probleem bij WhatsApp.. Meta al onze data verkocht? ;)

Hier staat ie ook op ‘dagelijks’ maar als ik niet handmatig forceer.. Nothing! Sinds half december ook.
Handmatig lukt een backup maken wel maar dat is als schieten met hagel.

Ik sluit alle apps af en zorg dat ik wifi verbinding heb en toestel hangt aan netstroom. Whatsapp verlangt niet dit maar iCloud reservekopie wel dus ik volg die werkwijze maar gewoon.

(Optioneel een harde reset uitvoeren alvorens je hieraan begint, zoek even op hoe dat moet voor jouw specifieke toestel.)

1. Handmatige backup starten in whatsapp, telefoon niet locken en een minuut of 2 wachten. (Even auto lock van toestel op 5 min zetten)
2. Blijft hij hangen op ‘voorbereiden’? Sluit whatsapp (dus uit de app switcher) en nogmaals proberen.

Dit een aantal keren volhouden en op een gegeven moment begint ie naast enkel voorbereiden ook te ‘tellen’, 1% -> 2% etc.

Het is ontzettend knullig maar het werkt wel om een backup te maken.

Daarnaast kan ik niet zoeken in mijn complete chat-geschiedenis alsmede losse chats. Tenminste, niets vinden. Krijg dan de melding ‘Resultaten voorbereiden (0%)’. Lijkt alsof niet alle data uit de laatste backup beschikbaar is. Zeer frustrerend.

[ Voor 12% gewijzigd door MikeR87 op 17-01-2023 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmorbe
@MikeR87 ik probeer jouw stappenplan ook.
- eerst reset
- auto lock uitgezet
- steeds als het blijft hangen in voorbereiden, dan de whatsapp sluiten (uit de app switchen).

Ik blijf het nog even proberen, heb nu 5x gedaan, opnieuw geprobeerd, maar helaas begint het tellen niet.

Bij mij werkt helaas het stappenplan dus niet.

We hebben 4 iphones in huis (2x iphone 10 en 2x iphone 12, allemaal up to date): het werkt op twee toestellen wél goed en op twee toestellen doet whatsapp dus raar door ineens geen back ups meer te maken. Ene iphone 10 en andere iphone 12.

De iphones waar het wel goed werkt en de backups nog wel normaal draaien, gaat het tellen vrij snel starten bij het voorbereiden en een back up van 3 GB is in een minuut gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeR87
Ik heb soms wel 20+ keer moeten proberen, om te janken.

Maar anders ben ik ruim 20gb aan data kwijt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmorbe
@MikeR87 o, zo vaak. Dan heb ik niet genoeg volgehouden. Ik heb maar 3 GB whatsapp data (zonder video ed). Lang geen 20 GB zoals jij.

Maar ik ben het opnieuw gaan proberen: en inderdaad ineens pakte de back up wel!!!

En ook bij mijn zoon: direct na twee keer proberen.

Je stappenplan werkte dus voor ons allebei. Super bedankt alvast hiervoor!!

[ Voor 83% gewijzigd door snmorbe op 17-01-2023 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeR87
Zit weinig kunde achter hoor. Gewoon de bank tijdens een film blijven proberen en ineens deed ie het.

Maar fijn dat het gewerkt heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTTFF
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 08:37
Bij mij hetzelfde. Als die hangt op voorbereiden dan whatsapp helemaal afsluiten en opnieuw proberen. Bij de 3de keer werkte het weer. Mijn laatste backup was van 22 december. Tnx @MikeR87

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• snmorbe
@MikeR87 en @annehoo en alle andere meelezers. Ik heb via Whatsapp - instellingen - help - een bericht gestuurd per mail. Ook kwam ik via die weg ineens in een support lijn terecht om via whatsapp ineens een bericht te sturen. Via beide wegen kreeg ik eerst algemene instructies hoe je een back up maakt. Ergernis nummer 1 bij mij altijd: als support je vraag niet goed leest. Ik heb dus duidelijk gemaakt dat ik wel weet hoe ik back up moet maken enzovoort.

Maar op een gegeven moment kreeg ik een andere support medewerker: zowel via de weg van de mail als via de weg van de whatsapp. De support laat weten dat dit een issue is die bekend is en ze trachten op te lossen.

Dit is het antwoord dat ik kreeg:

-----------------------

Hi,

Thanks for your message.

We are sorry to hear there is an ongoing issue with WhatsApp. This issue has been escalated to the appropriate parties and we are working to get this fixed. Thank you for your patience.

If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. We'll be happy to help!

--------------------

Het lijkt er dus op dat dit een bekend probleem is en dat ze trachten dit op te lossen. Of ze houden me aan het lijntje dat ze het hebben geëscaleerd naar technische support.........I don't know. Voor dit moment ga ik er vanuit dat ze wel met iets bezig zijn.

Ondertussen werkt voor mij de oplossing van MikeR87. Hopelijk tijdelijk, want manueel op deze manier een back up maken is natuurlijk niet ideaal. Overigens heb ik het proces van MikeR87 iets aangepast: ik wacht geen 2 minuten om het te laten draaien op voorbereiden en dan opnieuw starten. Ik heb gemerkt dat ik het 20 seconden laat draaien en dan opnieuw opstart. De overgang van voorbereiden naar tellen van 1% - 2% enzovoort start sneller als het echt opgepakt wordt. Dit proces werkte voor mij en ook bij mijn zoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pokhara
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-02-2023
IPhone 13, zelfde probleem. Kreeg gisteren zelfde bericht van Whatsapp.

Hi, Thanks for your message.

We are sorry to hear there is an ongoing issue with WhatsApp. This issue has been escalated to the appropriate parties and we are working to get this fixed. Thank you for your patience.

Ook ik wacht nu af…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennie1981
Whatsapp heeft vandaag een update van de app voor iOS uitgebracht. Hiermee lukt het mij eindelijk voor het eerst sinds 23 december 2022 om een back-up van mijn data te maken. Een soft reset en workaround boden mij voorheen geen soelaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12-06 22:00
Mack80 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 17:29:
Ik heb geen oplossing voor je. Echter heb ik hier precies hetzelfde probleem.
Hier ook precies zo sinds 18 dec 2022 iphone 14 pro max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdvanAl
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12-06 22:00

werkt !!!!!
works !!!!!

Thanks

P.s. helaas maar 1 keer inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-06 00:07

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Dennie1981 schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 18:09:
Whatsapp heeft vandaag een update van de app voor iOS uitgebracht. Hiermee lukt het mij eindelijk voor het eerst sinds 23 december 2022 om een back-up van mijn data te maken. Een soft reset en workaround boden mij voorheen geen soelaas.
Inderdaad. Zojuist de update gedraaid, en direct probleemloos de reservekopie kunnen laten lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmorbe
@MikeR87 / @annehoo / @Dennie1981 Bedankt Dennie voor het doorgeven van het feit dat Whatsapp een update heeft uitgebracht vandaag 19 januari. Ik heb meteen de update gedaan en ook bij mij werkt het weer normaal als ik manueel een back up vraag. Begint binnen enkele secondes inderdaad de back up in orde te maken. Ik ga er vanuit dat het dan ook weer normaal werkt bij automatische updaten.

Dankjewel voor het doorgeven!

@EdvanAl : je kunt nu dus de update draaien, dan werkt het weer.

[ Voor 7% gewijzigd door snmorbe op 19-01-2023 19:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeR87
snmorbe schreef op donderdag 19 januari 2023 @ 19:52:
@MikeR87 / @annehoo / @Dennie1981 Bedankt Dennie voor het doorgeven van het feit dat Whatsapp een update heeft uitgebracht vandaag 19 januari. Ik heb meteen de update gedaan en ook bij mij werkt het weer normaal als ik manueel een back up vraag. Begint binnen enkele secondes inderdaad de back up in orde te maken. Ik ga er vanuit dat het dan ook weer normaal werkt bij automatische updaten.

Dankjewel voor het doorgeven!

@EdvanAl : je kunt nu dus de update draaien, dan werkt het weer.
Hier doet alles het ook weer als vanouds. Inclusief m’n volledige chat-geschiedenis doorzoeken!

Thanks voor de update. Ik moest whatsapp zelf in de AppStore openen want stond (nog) niet in het lijstje met ‘te updaten’.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokhara
Dank jullie wel voor deze update. App bijwerken. Reservekopie maken nu gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmorbe
@MikeR87 @Bastiaan @Pokhara @Dennie1981 Maar werkt het nu echt? Ik heb donderdag de update van Whatsapp gedaan. Toen heb ik handmatig een back up gedaan. Dit ging nu direct goed. Ik heb dus een back up van donderdag 19.47 uur.

Maar als ik nu op zaterdagochtend kijk, dan is mijn laatste back up nog steeds van die donderdag. Terwijl ik ingesteld heb om dagelijks een back up te maken. Ik vraag me nu dus af of de automatische back up wel werkt. Ik zou nu toch een back up van op zijn minst vrijdag moeten zien?

Werkt het bij jou of anderen al wel weer dagelijks?

[ Voor 3% gewijzigd door snmorbe op 21-01-2023 10:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennie1981
Mijn laatste (handmatige) back-up is van donderdag 18:03 uur. Ik heb de automatische back-up op dagelijks staan. Bij mij lijkt het automatisch back-uppen momenteel ook nog niet te werken. Even afwachten dus en wellicht moet dit nog door Whatsapp worden gefikst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pokhara
Bij mij wordt ook niet ge-update na bijwerken app. Automatische update ingesteld op dagelijks, excl. video’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:31

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Net wat @MikeR87 al aangeeft, zo moest ik het ook doen met mijn iPhone 12. Maar als ik in de store onder account ga kijken zie ik geen updates voor whatsapp. Maar als ik in de store naar whatsapp ga, staat daar dat het bijwerkt moet worden. Blijkbaar is het een bug in whatsapp. Na de update werkt het wel prima.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Fractal Design Pop mini air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

snmorbe schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 09:53:
@MikeR87 @Bastiaan @Pokhara @Dennie1981 Maar werkt het nu echt? Ik heb donderdag de update van Whatsapp gedaan. Toen heb ik handmatig een back up gedaan. Dit ging nu direct goed. Ik heb dus een back up van donderdag 19.47 uur.

Maar als ik nu op zaterdagochtend kijk, dan is mijn laatste back up nog steeds van die donderdag. Terwijl ik ingesteld heb om dagelijks een back up te maken. Ik vraag me nu dus af of de automatische back up wel werkt. Ik zou nu toch een back up van op zijn minst vrijdag moeten zien?

Werkt het bij jou of anderen al wel weer dagelijks?
Mijn automatische backup loopt ook naar behoren; staat op dagelijks ingesteld en heeft vanmorgen om 10:35 voor het laatst succesvol gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmorbe
@Bastiaan wat fijn dat het bij jou wel werkt, ook de automatische back up. Top. Hopelijk ook binnenkort voor ons.

Bij @Pokhara en @Dennie1981 werkt het automatische deel dus niet, zoals dit bij mij ook niet werkt. En ook thuis bij andere gezinsleden werkt het ook nog niet naar behoren.

Manueel is er nu wel een recente back up te maken (na we de update hebben gedaan van Whatsapp), maar automatisch dus nog niet.

En Whatapp laat me vandaag opnieuw weten dat ze er dus toch nog mee bezig zijn:

Bericht 21 januari 2023:
Hi,

Thanks for your message.

If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. We'll be happy to help!

[ Voor 33% gewijzigd door snmorbe op 21-01-2023 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeR87
Mijn laatste is van gisteren, maar die was nog handmatig. Zal morgen weer checken het dan wel automatisch gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmorbe
@MikeR87 mijn handmatige backup was van donderdag 19:47 uur. Ik heb het op dagelijks staan. Dit is vrijdag en zaterdag niet gebeurd. Maar vandaag zondag 14:08 uur kwam er dus automatisch wel een back up. Onduidelijk hoe dit zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thom R
  • Registratie: Juni 2012
O P G E L O S T!!!!!

Hehe gelukkig heb ik hier ook even gekeken mbt hetzelfde probleem als ik had.....kwam er ook toevallig achter 6 dagen geleden. Zojuist vanmorgen vroeg weer gekeken en er was een update van WA & WA Bussines. Beiden uitgevoerd en backups vanuit WA werken weer :)

Deze backups stonden gisteren nog niet in apple store!!

Jullie ideen via dit forum zijn altijd behulpzaam en betrouwbaar als vele andere reactie's op www.
Ik werd al een klein beetje radeloos.
Thx & fijne dag allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l.degroot01
Thom R schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 08:22:
O P G E L O S T!!!!!

Hehe gelukkig heb ik hier ook even gekeken mbt hetzelfde probleem als ik had.....kwam er ook toevallig achter 6 dagen geleden. Zojuist vanmorgen vroeg weer gekeken en er was een update van WA & WA Bussines. Beiden uitgevoerd en backups vanuit WA werken weer :)

Deze backups stonden gisteren nog niet in apple store!!

Jullie ideen via dit forum zijn altijd behulpzaam en betrouwbaar als vele andere reactie's op www.
Ik werd al een klein beetje radeloos.
Thx & fijne dag allen.
Het lijkt weer te werken idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pokhara
@Bastiaan @Dennie1981 werkt bij jullie de automatische reservekopie nu? Ik moet nog steeds handmatig de reservekopie chatgeschiedenis uitvoeren. Al een update op dit probleem van Whatsapp ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennie1981
Bij mij werkt de automatische reservekopie weer. Gisteren om 16:44 uur is er een back-up gemaakt, die ik niet zelf heb gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastiaan

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Pokhara schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:25:
@Bastiaan @Dennie1981 werkt bij jullie de automatische reservekopie nu? Ik moet nog steeds handmatig de reservekopie chatgeschiedenis uitvoeren. Al een update op dit probleem van Whatsapp ontvangen?
Zonder problemen sinds de update van de 21ste. Dagelijks, inclusief video's en end-to-end versleuteling ingeschakeld. De laatste is van vanmorgen, 10:29.

[ Voor 12% gewijzigd door Bastiaan op 26-01-2023 14:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pokhara
Onverwacht: Vandaag verscheen voor het eerst weer een automatische reservekopie. Problemen opgelost👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 12:34
Pokhara schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:12:
Onverwacht: Vandaag verscheen voor het eerst weer een automatische reservekopie. Problemen opgelost👍
Toppp!!!😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idrojsnomis
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-09-2024
Bij mij doet de automatische back-up het ook niet. Heeft iemand enig idee wat ik hier verder nog aan kan doen?
Pagina: 1