Goedemiddag,
Ik probeer een Acer Predator opnieuw te voorzien van Windows 10, alleen wil hij niet opstarten/booten van DVD. Ik heb alle mogelijke instellingen geprobeerd maar het lukt niet.
Hij start ook niet met draaien van de dvd, doe ik hem in een ander systeem doet hij het wel.
Dan is er nog de mogelijkheid op te starten met F12 voor boot keuze, ook hier maakt t niet uit wat je
kiest hij start gewoon met de HD op.
Reden is hij heeft inmiddels 19 uur staan draaien dat hij systeemfouten aan het herstellen is,
maar er gebeurd niets. Vandaar de frisse installatie.
Zie ook de bijgevoegde foto's.
Hopelijk hebben jullie een tip.:strip_exif()/f/image/C0UjtPDpPyOL5EMkfrzeMl8k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/REbiakfu28lVFMmK8XRfrLiv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/azj1lG7Er56wq9aYiEgQ7fki.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9niPCiqM8ZJHr5jn6IZQb6kF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LL7trOupyLkrLDWAT8sCw6we.jpg?f=fotoalbum_large)
Bedankt
Ik probeer een Acer Predator opnieuw te voorzien van Windows 10, alleen wil hij niet opstarten/booten van DVD. Ik heb alle mogelijke instellingen geprobeerd maar het lukt niet.
Hij start ook niet met draaien van de dvd, doe ik hem in een ander systeem doet hij het wel.
Dan is er nog de mogelijkheid op te starten met F12 voor boot keuze, ook hier maakt t niet uit wat je
kiest hij start gewoon met de HD op.
Reden is hij heeft inmiddels 19 uur staan draaien dat hij systeemfouten aan het herstellen is,
maar er gebeurd niets. Vandaar de frisse installatie.
Zie ook de bijgevoegde foto's.
Hopelijk hebben jullie een tip.
:strip_exif()/f/image/C0UjtPDpPyOL5EMkfrzeMl8k.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/REbiakfu28lVFMmK8XRfrLiv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/azj1lG7Er56wq9aYiEgQ7fki.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9niPCiqM8ZJHr5jn6IZQb6kF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LL7trOupyLkrLDWAT8sCw6we.jpg?f=fotoalbum_large)
Bedankt