Ik heb de Pixel 7 Pro nu een maand in gebruik. Sinds twee dagen trekt de accu extreem snel leeg. Voorheen (eerste 3 weken) verloor ik 3% batterij per nacht. Nu trekt de telefoon in stand-by 30% batterij leeg in dezelfde tijd. Ik heb de afgelopen dagen geen update gehad en de instellingen stonden hetzelfde. Het gaat enkel om de stand-by tijd die extreem veel batterij verbruikt, screen on is er geen verschil merkbaar.
Wat ik al geprobeerd heb:
- Aangepast batterijgebruik staat aan in de instellingen (stond voor dit probleem ook al aan).
- Alle apps op batterij besparende modus gezet.
- Updates gecheckt, telefoon opnieuw opgestart.
- "suspend execution for cached apps" aangezet in de ontwikkelaarsinstellingen. (dit werd elders online als oplossing gegeven)
Tot nu toe heeft niks gewerkt. Ik zie online meer mensen die dit probleem hebben, het lijkt dus een software probleem. Heeft er iemand suggesties voor een mogelijke oplossing? Alvast bedankt!
Wat ik al geprobeerd heb:
- Aangepast batterijgebruik staat aan in de instellingen (stond voor dit probleem ook al aan).
- Alle apps op batterij besparende modus gezet.
- Updates gecheckt, telefoon opnieuw opgestart.
- "suspend execution for cached apps" aangezet in de ontwikkelaarsinstellingen. (dit werd elders online als oplossing gegeven)
Tot nu toe heeft niks gewerkt. Ik zie online meer mensen die dit probleem hebben, het lijkt dus een software probleem. Heeft er iemand suggesties voor een mogelijke oplossing? Alvast bedankt!