Mijn vraag
Weet iemand een oplossing of oorzaak?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung a52 5g
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gisteren wilde mijn a52 niet goed aan met de aan/uit knop. Moest een keer of 5 drukken voordat ik mijn vergrendelscherm te zien kreeg. Vanaf dit punt deed de telefoon het wel maar kon niets aanklikken oid.
Hij viel weer terug naar een zwart en wilde nu helemaal niet meer aan. Dan maar een soft reset met de volume omlaag en aanuit knop. Telefoon trilde en hoordd dat er een melding binnen kwam. Echter weer zwart scherm.
Nog een keer herstart met het volgende beeld wat ik te zien krijg.
De telefoon geeft een tril van herstarten en het beeld veranderd ook van scherpte 2 keer zoals bij een normale start en daar blijft het bij. Scherm blijf 30 min zo staan tot hij zwart wordt.
Hij doet het verder wel want de wekker gaat gewoon af.
Kan de telefoon ook via de wifi pingen met 0% packet loss
find my phone van google werkt niet
Heb een usbc multi adapter besteld zodat ik de telefoon via een beeldscherm en muis kan bedienen.
Hij is 6 maanden oud en dus nog in de garantie. Maar omdat er wel zaken opstaan zoals mail etc wil ik eerst weten of ik zelf wat kan doen.
Heeft iemand enig idee? Wat kan het zijn en wat kan de oplossing zijn?
Weet iemand een oplossing of oorzaak?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Samsung a52 5g
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gisteren wilde mijn a52 niet goed aan met de aan/uit knop. Moest een keer of 5 drukken voordat ik mijn vergrendelscherm te zien kreeg. Vanaf dit punt deed de telefoon het wel maar kon niets aanklikken oid.
Hij viel weer terug naar een zwart en wilde nu helemaal niet meer aan. Dan maar een soft reset met de volume omlaag en aanuit knop. Telefoon trilde en hoordd dat er een melding binnen kwam. Echter weer zwart scherm.
Nog een keer herstart met het volgende beeld wat ik te zien krijg.
De telefoon geeft een tril van herstarten en het beeld veranderd ook van scherpte 2 keer zoals bij een normale start en daar blijft het bij. Scherm blijf 30 min zo staan tot hij zwart wordt.
Hij doet het verder wel want de wekker gaat gewoon af.
Kan de telefoon ook via de wifi pingen met 0% packet loss
find my phone van google werkt niet
Heb een usbc multi adapter besteld zodat ik de telefoon via een beeldscherm en muis kan bedienen.
Hij is 6 maanden oud en dus nog in de garantie. Maar omdat er wel zaken opstaan zoals mail etc wil ik eerst weten of ik zelf wat kan doen.
Heeft iemand enig idee? Wat kan het zijn en wat kan de oplossing zijn?
[Voor 5% gewijzigd door Langerakpc op 29-12-2022 07:47]