Ik heb een 3 tal vragen over het aanpassen van mijn desktop. Ik heb vanmorgen een nieuwe AMD processor geplaatst en wil daar nu mijn nieuwe water koeler op monteren. (Was eerst een luchtkoeler. Zo groot mucen 5 pcgh blok. Zie foto 1.) De nieuwe luchtkoeler komt aan de bovenkant als uitlaat. 2x 240mm. Als inblaas heb ik 2x 280mm fans aan de voorzijde.
- kan ik de achterste fan die ik oorspronkelijk als enige uitblaas had nu verwijderen of moet die blijven zitten? Wat is beter onder of bovendruk in je kast?
- zit het blokje tussen de 2 slangen van mn water koeler niet te dicht op de bovenste fan aan voorkant?
-er komt een kabeltje uit het koelblok. Dit zal denk ik de rgb witte verlichting zijn en kan dus in willekeurig rgb aansluiting op moederbord? En dan komt er een kabeltje uit dat blokje tussen de 2 slangen. Zie foto 4. Waar moet die in op het moederbord? Staat niet in het boekje.
De 2 kabels van de fans heb ik al in moederbord zitten. Bij cpu_fan en cpu_opt.
Het moederbord is een Asus Prime X370-PRO.
Alvast bedankt.
- kan ik de achterste fan die ik oorspronkelijk als enige uitblaas had nu verwijderen of moet die blijven zitten? Wat is beter onder of bovendruk in je kast?
- zit het blokje tussen de 2 slangen van mn water koeler niet te dicht op de bovenste fan aan voorkant?
-er komt een kabeltje uit het koelblok. Dit zal denk ik de rgb witte verlichting zijn en kan dus in willekeurig rgb aansluiting op moederbord? En dan komt er een kabeltje uit dat blokje tussen de 2 slangen. Zie foto 4. Waar moet die in op het moederbord? Staat niet in het boekje.
De 2 kabels van de fans heb ik al in moederbord zitten. Bij cpu_fan en cpu_opt.
Het moederbord is een Asus Prime X370-PRO.
Alvast bedankt.