Beste,
Sinds iOS 16 heeft mijn iPhone 13 een probleem met faceID.
Kort uitgelegd ; werkt soms wel, soms niet.
Na intens gebruik, dan loopt het toestel vast met faceID. Doe ik het toestel uit en wacht een uur en dan opnieuw aan geeft die een faceID storing hierna nogmaals een uurtje uit en dan werkt het meestal weer ( bij goed geluk )
( loopt het vaak vast met dat het toestel in broekzak aanwezig is )
Wat ik heb gedaan is al een herstel van het toestel. Probleem helaas nog aanwezig. ( iTunes )
Soms zitten er ook dagen in, zoals hierboven ( intens gebruik ) dat er totaal geen storing aanwezig is.
Ik heb het idee dat het niet aan de TrueDepth camera ligt maar aan het vermogen van het toestel.
Andere iPhone 13 in huis met hetzelfde gebruik en niks aan de hand.
Ook contact gehad met Apple door middel van een scan.
Wil hem brengen naar de Apple genius in Amsterdam om het toestel om te wisselen omdat ik geen fan ben dat het toestel open gaat.
Iemand hier ook ervaring mee ?
Sinds iOS 16 heeft mijn iPhone 13 een probleem met faceID.
Kort uitgelegd ; werkt soms wel, soms niet.
Na intens gebruik, dan loopt het toestel vast met faceID. Doe ik het toestel uit en wacht een uur en dan opnieuw aan geeft die een faceID storing hierna nogmaals een uurtje uit en dan werkt het meestal weer ( bij goed geluk )
( loopt het vaak vast met dat het toestel in broekzak aanwezig is )
Wat ik heb gedaan is al een herstel van het toestel. Probleem helaas nog aanwezig. ( iTunes )
Soms zitten er ook dagen in, zoals hierboven ( intens gebruik ) dat er totaal geen storing aanwezig is.
Ik heb het idee dat het niet aan de TrueDepth camera ligt maar aan het vermogen van het toestel.
Andere iPhone 13 in huis met hetzelfde gebruik en niks aan de hand.
Ook contact gehad met Apple door middel van een scan.
Wil hem brengen naar de Apple genius in Amsterdam om het toestel om te wisselen omdat ik geen fan ben dat het toestel open gaat.
Iemand hier ook ervaring mee ?
[ Voor 3% gewijzigd door londemanmp op 28-12-2022 17:46 ]