Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen , 1440P. Voornamelijk early acces of indie spellen. i.v.m slechte optimalisatie wat soms een probleem is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo min mogelijk natuurlijk het liefst onder de 700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn oude systeem is dit
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn idee was om een 2ehands i7-9700k te kopen voor 200 euro. En omdat ik een Freesync monitor heb wou ik een AMD gpu erbij doen alleen ben ik niet heel bekend in wat een goede AMD gpu is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Indien mogelijk maar als ik het moederbord behoud ga ik ervan uit dat dit niet mogelijk is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Eigenlijk 2 vragen geeft deze combinatie een grote bottleneck? als ik het op internet opzoek wel. Maar ik weet niet hoe betrouwbaar dit soort calculators zijn.
En kan mijn voeding dit nog aan? de Asus site voor de gpu geeft aan dat 650W aanbevolen is.
Gamen , 1440P. Voornamelijk early acces of indie spellen. i.v.m slechte optimalisatie wat soms een probleem is.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo min mogelijk natuurlijk het liefst onder de 700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn oude systeem is dit
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-8600K Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | Asus PRIME Z370-A | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | Asus ROG STRIX-GTX1080-A8G-GAMING | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 3TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 55,90 | € 55,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) | € 116,84 | € 116,84 |
1 | Solid state drives | Intel Optane 32GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo 250GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 172,74 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn idee was om een 2ehands i7-9700k te kopen voor 200 euro. En omdat ik een Freesync monitor heb wou ik een AMD gpu erbij doen alleen ben ik niet heel bekend in wat een goede AMD gpu is
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-9700 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | ASUS Dual Radeon RX 6700 XT OC Edition | € 459,- | € 459,- |
Totaal | € 459,- |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Indien mogelijk maar als ik het moederbord behoud ga ik ervan uit dat dit niet mogelijk is.
Wat verwacht je van ons?[i]
Eigenlijk 2 vragen geeft deze combinatie een grote bottleneck? als ik het op internet opzoek wel. Maar ik weet niet hoe betrouwbaar dit soort calculators zijn.
En kan mijn voeding dit nog aan? de Asus site voor de gpu geeft aan dat 650W aanbevolen is.
Steam: Evert