Toon posts:

Gridfinity organizing (is het al een Tweakers ding of niet)?

Pagina: 1
Acties:

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:33
Zijn er hier al Tweakers die Gridfinity hebben omarmt? Ik kom nog niet echt verder dan wat simpele dingen en probeer de hype te snappen. Is het echt handig want als iets staat en opgeborgen is lijkt het prima en dan is modulair leuk maar wel een dure grap om te maken.

Ben wel benieuwd naar de Tweaker creaties die er zijn. Ik zelf ben nu een goede 2 weken hiermee bezig en hoe ik het kan gebruiken in mijn Creality enclosure welke ik aan het maken ben.

https://gridfinity.xyz/

YouTube: Gridfinity: Your Ultimate Modular Workshop is FREE!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:06

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Bij ons in de RC wereld is het ook een hype om van die gereedschap stands te hebben maar als je dan langs alle tafels loopt zijn ze meestal half leeg en slingert de rest van het gereedschap over de werkplek.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• rikoos
Ja herkenbaar, ik maakte ook allemaal leuke displays en eindigde alles in lege glazen groente potjes te doen. Hahahaha

Het valt mij alleen op dat op een tech site al Tweakers Gridfinity niet echt een ding is aangezien dit best wel een hype aan het worden is in de 3D wereld. Een snelle search leverde bijna niets op dus vandaar mijn vraag hier op het forum.

Het idee namelijk is echt leuk en de sky/fantasy is de limit hierin alleen als met zoveel ideeen, is het wel echt een ding modulair opbergen?

[Voor 3% gewijzigd door rikoos op 29-12-2022 10:58]

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:39
Ik wel wat gridfinity spullen staan, handig om wat laatjes te organiseren. (Schroefjes en boutjes).

Ook om een tray te hebben met 3d print spullen bij de 3d printer.

Grootste nadeel is imo de totale chaos, het staat op thangs, printables, thingiverse, overal en nergens en op de gridfinity site staan niet eens de juiste thumbnails

• rikoos
Dat is precies wat ik ook ondervindt, op https://gridfinity.xyz/ is een aanzet gemaakt voor "templates" maar de hoeveelheid mogelijkheden maken het bijna onmogelijk om het te centraliseren. Het bestaat natuurlijk pas net en ik denk dat Zack Freedman ook niet had verwacht dat het zo zou exploderen op zo'n korte termijn.

Wat ik al schreef de mogelijkheden zijn oneindig maar dat maakt chaos creeren ook weer makkelijker ;-)

Ben bijna dagelijks wel links en rechts aan het speuren naar leuke ideeen maar ik kan nog niet echt pinpointen of het echt zo handig is (best wel duur qua filemant als je alles wilt maken).

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:06

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Gewoon veel Chinees bestellen, die witte bakjes zijn erg handig in het opbergen van spullen en het bij elkaar houden van componenten voor projecten.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• rikoos
Hahaha het staat alleen niet zo mooi als de gelikte gridfinity creaties ;-)

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06-02 21:47
Als je op die website komt heb je ook niet echt een idee wat nou het idee is van die website. Er staat een filmpje van 20 minuten, maar wie gaat dat nou kijken.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• rikoos
LordSinclair schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 08:54:
Er staat een filmpje van 20 minuten, maar wie gaat dat nou kijken.
Ik dus hahahaha
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee