Toon posts:

Battery case iPhone SE 2022

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MauritsWijnants
  • Registratie: December 2018
  • Niet online
Lange uitleg:
Hallo alle iPhone en Apple fanaten,
Ik ben aan het overwegen om (eindelijk) een nieuwe smartphone te kopen.
Momenteel gebruik ik een iPhone 8 Plus maar met al zijn mankementen en binnenkort het gebrek aan ondersteuning denk ik dat het tijd is voor vervanging. De vraag is natuurlijk vervanging door wat?
Hierop heb ik al antwoord: een telefoon die (voorlopig) nog niet bestaat; een iPhone SE plus zou ideaal zijn. Maar doordat deze niet bestaat ga ik waarschijnlijk voor de SE (een soort verslaving aan de home button die ik zeer belangrijk vind). Ik ben een beetje bang dat ik de batterij binnen de kortste keren leeg heb en had gedacht dat een batterij hoesje de ideale oplossing zou zijn.

De echte vraag:

Wat is jullie ervaring met een Battery case voor de SE? Welke modellen, merken,..? Beschikbaarheid van producten?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Maurits

Alle reacties

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:56
Wat heb je zelf al gevonden? Welke modellen overweeg je te kopen? Wat zeggen online reviews over deze accessoires? Ik denk dat je de ervaringen kan samenvatten als ‘mijn telefoon blijft langer aan’ en ‘het is wel meer telefoon in mijn broekzak’. Maar misschien ben ik wat cynisch… 🤓

• MauritsWijnants
  • Registratie: December 2018
  • Niet online
Heb al wat gesurfd en ben bij deze overvieuw gekomen: https://www.igeeksblog.co...ne-se-2020-battery-cases/

En ben de meeste(interessante) afgegaan maar of ze zijn niet meer beschikbaar of kosten 30-50 euro voor heel veel accucapaciteit(zelfs onrealistisch)

Zoals die van Apple zelf of mophie kan ik precies nergens online terug vinden.

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:56
Je zoekt een product wat eigenlijk uit de tijd van de iPhone 7/8 komt... dat zal niet iets zijn wat vandaag de dag in elke telefoonwinkel ligt. Bedenk a.u.b. ook dat je krijgt waar je voor betaalt, dus als je voor de goedkoopste optie gaat levert dat niet altijd de beste resultaten, maar je zit wellicht meer in de situatie waarin je maar moet accepteren dat je een risico loopt qua prestaties en kwaliteit omdat je bijna geen opties hebt. De onrealistische opties die je noemt kunnen best wel eens de enige opties zijn, dus dan maakt het niet heel veel meer uit wat hier als advies geboden wordt.

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:25
MauritsWijnants schreef op woensdag 28 december 2022 @ 14:39:
Lange uitleg:
Hallo alle iPhone en Apple fanaten,
Ik ben aan het overwegen om (eindelijk) een nieuwe smartphone te kopen.
Momenteel gebruik ik een iPhone 8 Plus maar met al zijn mankementen en binnenkort het gebrek aan ondersteuning denk ik dat het tijd is voor vervanging. De vraag is natuurlijk vervanging door wat?
Hierop heb ik al antwoord: een telefoon die (voorlopig) nog niet bestaat; een iPhone SE plus zou ideaal zijn. Maar doordat deze niet bestaat ga ik waarschijnlijk voor de SE (een soort verslaving aan de home button die ik zeer belangrijk vind). Ik ben een beetje bang dat ik de batterij binnen de kortste keren leeg heb en had gedacht dat een batterij hoesje de ideale oplossing zou zijn.

De echte vraag:

Wat is jullie ervaring met een Battery case voor de SE? Welke modellen, merken,..? Beschikbaarheid van producten?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Maurits
De SE-met-de-knop loopt wel op zijn einde, het meest logisch is dat de volgende SE wel een fullscreen heeft. De iOS-versies gaan in de praktijk erg lang mee, las toevallig vanochtend dat Whatsapp nu pas gaat stoppen met de iPhone 5. Maar toch zou ik voor een latere versie gaan, je lijkt lang met de telefoons te doen. Met alle overwegingen zou ik voor een 13 mini gaan. Die heeft het formaat van de SE, maar dan fullscreen en allemaal net wat beter dan de 12mini. Die verdwenen knop ben je echt binnen een uur aan gewend, beloofd :)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee