http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd

Wat voor kaart is dat trouwens?
Ik denk dat je hem daar dan op in moet stellen en ik denk dan dat ie een anders signaal door de dvi stuurt dan standaard...Op donderdag 30 augustus 2001 13:02 schreef Michiel_H het volgende:
Matrox heeft er ook een verloopje voor om gewoon een standaard scherm op aan te sluiten, maar of dat bij andere kaarten ook werkt, dat weet ik niet.
[afbeelding]
vandaar mijn vraag...
Verwijderd
Waarom is die QUADRO PRO in GODS naam zo ontzettend duur?!
ik bedoel, dat kreng is volgens mij niet sneller dan een GF2/gts maar wel 3x zo duur
Het is namelijk een beetje onzinnig om een digitaal beeld eerst naar analoog om te zetten en het dan weer in de monitor te digitaliseren. Hierdoor krijg je ruis en mogelijk fase-verschuivingen bij het samplen, waardoor je kunt krijgen dat de ernaast gelegen pixel ook aangestuurd wordt.
Op deze DVI-aansluiting zitten echter ook de analoge signalen (mischien niet op alle kaarten doorgevoerd), zadat het vij simpel is voor fabrikanten om een verloop-stekker te maken van DVI naar VGA
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Omdat in ieder geval de eerste 4 in exact dezelfde minuut hun reply plaatsten. Toen ik reageerde stond hij nog op 0. Nummer 5 is een twijfelgevalletje..Op donderdag 30 augustus 2001 13:09 schreef ProCal het volgende:
Geen flame hoor ofzo... maar waarom geven 5 mensen hetzelfde antwoord???? Beetje overbodig, of niet?
Sorry....Tachyon schreef op 30 augustus 2001 @ 20:23:
[...]
Omdat in ieder geval de eerste 4 in exact dezelfde minuut hun reply plaatsten. Toen ik reageerde stond hij nog op 0. Nummer 5 is een twijfelgevalletje..
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
You are free to do as we tell you to
hehe....sleeping_hollow schreef op 22 oktober 2002 @ 00:43:
zo'n dvi -> crt omvormer kan je voor ongeveer 10 euro kopen, en werkt op elke dvi aansluiting. Hierdoor kan je dus de dualmonitor functie van je kaart gebruiken.
denk dat m'n excuses wel worden aanvaard.. hoop ik tenminste
Verwijderd
Verwijderd
Dit is voor je DVI uitgang. Dat je je video of je tv erop kan aansluitenVerwijderd schreef op 30 augustus 2001 @ 13:02:
Matrox heeft er ook een verloopje voor om gewoon een standaard scherm op aan te sluiten, maar of dat bij andere kaarten ook werkt, dat weet ik niet.
[afbeelding]
Wat voor kaart is dat trouwens?
Hij is met DVI verloopje
het is DVI
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
Dit topic is gesloten.
![]()