Ik heb al een tijdje dat mijn ziggo modem zijn wifi verliest. Er is een monteur bij geweest. Na wat doorspreken noemde hij dat Bosch apparatuur niet goed overweg kan (of andersom) met het Ziggo modem.
Ik heb nu deze apparaten aan deco-mesh wifi systeem gehangen en de wifi van het ziggo modem uitgezet. Dat zou het moeten oplossen.
(Ter info voor anderen)
Wat meer antwoorden (sorry dat ik die niet gemeld had):
- Wifi valt compleet uit, bekabeld werkt ook niet meer, modem is niet meer te pingen bekabeld.
- Bosch witgoed (wasdroger en/of Neff oven misschien, ik weet niet of die van Bosch is) lag aan de wifi chip (was van intel) die niet goed werkt met de wifi chip in de connect box.
- Ziggo Connect box
Ik heb nu deze apparaten aan deco-mesh wifi systeem gehangen en de wifi van het ziggo modem uitgezet. Dat zou het moeten oplossen.
(Ter info voor anderen)
Wat meer antwoorden (sorry dat ik die niet gemeld had):
- Wifi valt compleet uit, bekabeld werkt ook niet meer, modem is niet meer te pingen bekabeld.
- Bosch witgoed (wasdroger en/of Neff oven misschien, ik weet niet of die van Bosch is) lag aan de wifi chip (was van intel) die niet goed werkt met de wifi chip in de connect box.
- Ziggo Connect box
[Voor 33% gewijzigd door digdas op 28-12-2022 15:57. Reden: Meer informatie]