Vraag

• jayvanveen17
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 29-01 08:52
Mijn vraag
Hoe kan het dat in de iphone storage, icloud drive 26GB in neemt en als ik naar icloud storage zelf ga neemt het < 5GB in beslag. (Ik heb teveel opslag dus kan de telefoon niet overzetten naar een nieuwere en heb bijlages toegevoegd.)

Relevante software en hardware die ik gebruik
Het gaat hier over een iphone 8

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb al geprobeerd fotos over te zetten naar mijn laptop om zo ruimte vrij te maken maar dat lukt ook niet.

Bijlages:

Alle reacties

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:11

SambalBij

We're all MAD here

iCloud Drive is een onderdeel van iCloud. Het is de plek waar 'losse' bestanden (zoals downloads) heen gaan, dus vanalles wat niet valt onder je foto's, documenten, backups etc.

Normaal gesproken staat dat zowel online (in iCloud) als ook gesynchroniseerd op je lokale device(s).
In dit geval vermoed ik dat er op je telefoon zelf een hoop (26,48GB) binnen die drive staat, wat hij niet naar online kan synchroniseren omdat je online niet voldoende ruimte hebt.

Via de Bestanden app kun je zien wat er allemaal precies in staat, en eventueel ook oude dingen verwijderen.

Life should not be a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, in a cloud of smoke, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming, 'Wow! What a Ride!'

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee