M'n Macbook Pro Retina 2015 model A1398 met R9 M370X gpu geeft geen beeld bij het aanzetten.
Het opstart geluid is te horen, ook de keyboard verlichting gaat aan.
Na een paar minuten wat toetsen gebruiken en dan enter geeft ook geluiden, dus ik vermoed dat inlogscherm wordt bereikt.
Verder heb ik de gebruikelijke dingen geprobeerd zoals SMC reset.
Het OS waarschijnlijk OSX Catalina 10.15. Ook een andere ssd proberen geeft geen oplossing
Opvallend is wel dat de macbook inmiddels een tijdje had uitgestaan, zonder adapter en bij het opnieuw proberen kwam het lege batterij icon even op het scherm. Daarna even opnieuw geprobeerd en weer het lege batterij icon in beeld, met het toevoegen van de adapter kwam er werd de accu geladen en alleen nog een leeg scherm.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn en hoe is het op te lossen?
voorbeeld beeld lege batterij
Het opstart geluid is te horen, ook de keyboard verlichting gaat aan.
Na een paar minuten wat toetsen gebruiken en dan enter geeft ook geluiden, dus ik vermoed dat inlogscherm wordt bereikt.
Verder heb ik de gebruikelijke dingen geprobeerd zoals SMC reset.
Het OS waarschijnlijk OSX Catalina 10.15. Ook een andere ssd proberen geeft geen oplossing
Opvallend is wel dat de macbook inmiddels een tijdje had uitgestaan, zonder adapter en bij het opnieuw proberen kwam het lege batterij icon even op het scherm. Daarna even opnieuw geprobeerd en weer het lege batterij icon in beeld, met het toevoegen van de adapter kwam er werd de accu geladen en alleen nog een leeg scherm.
Wat zou er aan de hand kunnen zijn en hoe is het op te lossen?
voorbeeld beeld lege batterij
[Voor 7% gewijzigd door tweakje-2018 op 28-12-2022 13:05]