Mijn leiding naar de wasmachine, klapt nogal wanneer er water gevraagd wordt door de wasmachine. Nu was ik aan het kijken naar een waterslagdemper. Maar wanneer ik de aansluitschroefdraad van de kraan opmeet, dan zie ik een 1" aansluiting. Ook de met de wasmachine meegeleverde slang is standaard deze maat.
Maar deze afmeting lijkt nergens voor te komen. Het is allemaal 1/2" x 3/4" wat er verkocht wordt. Dus even bij mijn vader gemeten, en deze heeft ook een 1" aansluiting. Meet ik nou verkeerd, of wordt er iets anders bedoeld met 1/2" x 3/4" ?
Een eventuele waterslagdemper zou waarschijnlijk tussen de kraan en de muur moeten komen, neem ik aan.
Maar deze afmeting lijkt nergens voor te komen. Het is allemaal 1/2" x 3/4" wat er verkocht wordt. Dus even bij mijn vader gemeten, en deze heeft ook een 1" aansluiting. Meet ik nou verkeerd, of wordt er iets anders bedoeld met 1/2" x 3/4" ?
Een eventuele waterslagdemper zou waarschijnlijk tussen de kraan en de muur moeten komen, neem ik aan.
[ Voor 8% gewijzigd door kendo op 28-12-2022 12:38 ]
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF