Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

oude sim kaart, nieuwe GSM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb zo'n postbank telefoontje geunlocked. Werkt prima nu, behalve met een oude Debitel kaart. Als ik die er in stop zegt ie gewoon dat er geen SIM kaart in zit. En juist met deze kaart wil ik hem gaan gebruiken. Het ligt dus niet aan het unlocken.

Weet iemand hoe dit komt?

Verwijderd

Misschien is je sim kaart kapot ? Al met een andere gsm geprobeerd ?

Verwijderd

Hmm, mn pa heeft het zelfde probleem gehad

Het feit lag hem in dat de nieuwe telefoons allemaal een nieuw SIM systeem ongebuirkern (de naam is me ontschoten) en de oude SIMkaarten niet meer ondersteunen.. onbeloofwaardig maar waar...

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk heb ik hem al in een andere telefoon gehad... werkte prima....

Antwoord op reactie 2: Dat d8 ik al, maar wist het niet zeker... nu wel!

Thanx.

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:23
Er zijn dus 2 soorten sim kaarten...

Ik geloof met 8k en 32k of zoiets, het gaat dus om het geheugen, en ze schijnen een heel andere indeling te hebben...

Maar volgens mij kan je een ander sim-kaartje met hetzelfde nummer aanvragen als de provider een beetje mee werkt...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er waren ook 2 soorten qua voltage: 5 en 3 volts geloof ik. De nieuwe zijn 3 volts, maar geen idee of het daaraan kan liggen...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• TheSixkiller
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:18

TheSixkiller

Angorageiten.nl

je kunt gewoon niet een oude Sim in een nieuwe telefoon doen en een nieuwe sim in een oude telefoon. dat is helemaal niet compadible (hoe schrijf je dat) met elkaar.
ik heb het zelfde probleem gehad. oude sims hebben een andere voltag. daarom dus
Pagina: 1