nieuwe voeding?

Pagina: 1
Acties:

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Een tijdje terug is of mijn mobo (Abit ka7) of mijn athlon 750 (slot a) overleden. Ik ben er nog steeds niet achter welke van de 2 overleden is maar dat boeit me nu ook niet zoveel meer. Ik richt me nu op de toekomst.

Maandag ga ik naar de pc boer in de stad om een MSI k7t turbo LE en een tb 1 GHz te kopen. Maar Nu zit ik met de vraag of ik ook mijn voeding moet vervangen. De kast enn voeding zijn 2 jaar oud, het is wel 300 Watt.

Nieuwe voeding kost natuurlijk niet zoveel maarja het is wel zonde om het te kopen als je het niet nodig hebt.

En hoe zit het met de garantie van mijn mobo als de voeding toch niet helemaal pluis is en mijn nieuwe mobo kapot maakt. Krijg ik dan weer een nieuwe mobo?

...

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Das niet nodig, 300 watt is reeds voldoende om je 1Ghz aan te sturen, tenzij je veel randapparatuur aanstuurt (en dan bedoel ik echt veel)
Cd-Rompie en hd'tje en nog wat van die rommel in 2 a 3voud kan nog wel....
Dus dat scheelt weer geld, :)

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 15:57
Als je geld over hebt zou ik voor de zekerheid toch maar een nieuwe kopen, voor het geval hij pieken geeft ofzo...

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-06 23:13
Geld over, had ik dat maar :)

Het gaat me even over de ganrantie van mijn nieuwe mobo als de voeding toch niet goed blijkt te zijn. Heeft eimand daar ervaring mee?

...