Linux zonder enige twijfel.
In FreeBSD wordt er trouwens hard aan gewerkt maar ik begrijp uit je bericht dat je niet zit te wachten op develop-kernels (FreeBSD-CURRENT)
In FreeBSD wordt er trouwens hard aan gewerkt maar ik begrijp uit je bericht dat je niet zit te wachten op develop-kernels (FreeBSD-CURRENT)
Choeso jei!Op donderdag 30 augustus 2001 14:33 schreef Jotti het volgende:
Linux. Definately.
Linux is op dit moment iets beter met SMP 
Hopelijk duurt dat niet lang meer
Hopelijk duurt dat niet lang meer
zijn er nog argumenten voor/tegen
|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|
Ehm, tja dit is een punt waarop Linux zeker sterker is. Ondersteund ook meer processors tegelijk (tot 32) terwijl BSD er 2 of 4 aankan geloof ik.
[deze advertentieruimte is te koop]
Verwijderd
Kan iemand me nou eindelijk van mijn nieuwsgierigheid afhelpen en me vertellen wat choeso jei betekent??Op donderdag 30 augustus 2001 14:44 schreef j3p het volgende:
[..]
Choeso jei!
Verwijderd
ROFLMAOOp donderdag 30 augustus 2001 16:52 schreef Jotti het volgende:
Wheeeeeeeehehehehe hier zat ik op te wachten
Lees die FAQ!![]()
![]()
[klikspaan modus]
Beelzebubu heeft de FAQ niet gelezen
[/klikspaan modus]
Verwijderd
De laatste keer dat ik de FAQ bekeek stond dat er nog nietOp donderdag 30 augustus 2001 16:54 schreef nelske het volgende:
[..]
ROFLMAO![]()
[klikspaan modus]
Beelzebubu heeft de FAQ niet gelezen
[/klikspaan modus]
Verwijderd
/me gaat nu vast onopvallend in de rondte fluiten 
Het staat er ook pas sinds een paar dagen in.
Ik had ook kunnen zeggen, dat je de FAQ wat vaker moet lezen
Ik had ook kunnen zeggen, dat je de FAQ wat vaker moet lezen
Verwijderd
Als Jotti nou gewoon af en toe een "diff -u FAQ-old FAQ" post, maakt het leven veel makkelijkerOp donderdag 30 augustus 2001 17:20 schreef nelske het volgende:
/me gaat nu vast onopvallend in de rondte fluiten
Ik had ook kunnen zeggen, dat je de FAQ wat vaker moet lezen![]()
/me las dat ding voor het laatst toen hij hier voor het eerst kwam...
[newbie-mode]
Kost veelteveel tijd om te lezen
[/newbie-mode]
betekent da nie zoiets as wittenie? choeso jei? you no ?
--
SMP support in freebsd nu is ook niet belabbert hoor. maar idd, smp in 5.0 is beter, komt eind dit jaar uit ofzo
--
SMP support in freebsd nu is ook niet belabbert hoor. maar idd, smp in 5.0 is beter, komt eind dit jaar uit ofzo
Verwijderd
Ik heb het laatsts ook maar eens aan Jotti gevraagd, want ik kwam er ook niet uit. Het is min of meer fonetisch voor: "goed zo jij"Op donderdag 30 augustus 2001 16:42 schreef beelzebubu het volgende:
[..]
Kan iemand me nou eindelijk van mijn nieuwsgierigheid afhelpen en me vertellen wat choeso jei betekent??
Zo is dat raadsel ook weer opgelost
choeso jeiOp vrijdag 31 augustus 2001 10:40 schreef balou het volgende:
[..]
Ik heb het laatsts ook maar eens aan Jotti gevraagd, want ik kwam er ook niet uit. Het is min of meer fonetisch voor: "goed zo jij"
Zo is dat raadsel ook weer opgelost
[deze advertentieruimte is te koop]
We hebben hier ook een dual machine (2x p3 550) staan met debian erop, staat momenteel alleen koetjes te grazen.
Zijn er voor dual cpu system testjes ofzo zodat je kan testen wat het werkelijke verschil is tussen Linux met 2.4 en FreeBSD 4.3 en 5.
Denk dat zo'n benchmark vooral in de richting van mysql gaat. Of is die geoptimaliseerd voor SMP onder Linux?
Zijn er voor dual cpu system testjes ofzo zodat je kan testen wat het werkelijke verschil is tussen Linux met 2.4 en FreeBSD 4.3 en 5.
Denk dat zo'n benchmark vooral in de richting van mysql gaat. Of is die geoptimaliseerd voor SMP onder Linux?
http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL
Pagina: 1