Pijltjes op scherm iphone 13

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:30

Honesty

kattenneus!

Topicstarter
Mijn vraag
Pijltjes op het scherm iphone 13

Relevante software en hardware die ik gebruik
Braille regel

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Opnieuw opstarten, hard reset
...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SrkKTZ38x3sQ1K1KUh_B1cNxFCw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NAvytt7AYI0fhl6TKqDaFkq5.jpg?f=fotoalbum_large

De iPhone van mijn vrouw heeft de volgende pijltjes op de telefoon staan, ze staan boven het scherm dus ik kan dan niet zien wat er op het scherm staat.
Ze gebruikt voice over met een braille regel maar als ik dat uitzet blijven de pijltjes staan, ook als je naar een ander scherm gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Honesty op 28-12-2022 09:45 ]

Festina lente

Beste antwoord (via Honesty op 31-12-2022 22:09)

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:24
Honesty schreef op woensdag 28 december 2022 @ 09:44:
Mijn vraag

Braille regel

...[Afbeelding]

De iPhone van mijn vrouw heeft de volgende pijltjes op de telefoon staan, ze staan boven het scherm dus ik kan dan niet zien wat er op het scherm staat.
Ze gebruikt voice over met een braille regel maar als ik dat uitzet blijven de pijltjes staan, ook als je naar een ander scherm gaat.
“Grendeltoetsen” staat aan. Ga naar Instellingen, dan naar Toegankelijkheid, dan naar Toetsenborden, dan naar Grendeltoetsen. Als je het bovenste menu-item uitzet, heb je die pijltjes niet meer op je scherm. Ook kan je 5 keer op de Shift-knop op je toetsenbord drukken.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:24
Honesty schreef op woensdag 28 december 2022 @ 09:44:
Mijn vraag

Braille regel

...[Afbeelding]

“Grendeltoetsen” staat aan. Ga naar Instellingen, dan naar Toegankelijkheid, dan naar Toetsenborden, dan naar Grendeltoetsen. Als je het bovenste menu-item uitzet, heb je die pijltjes niet meer op je scherm. Ook kan je 5 keer op de Shift-knop op je toetsenbord drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:30

Honesty

kattenneus!

Topicstarter
Volkan1984 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 21:29:
[...]

Volgens mij stond het aan zonder dat ze het wist

Festina lente