Goedenavond,
Mijn 1080ti begint alweer aardig op leeftijd te komen en het wordt wel weer is tijd voor een upgrade (ook aangezien de gpu prijzen weer wat normaler zijn.)
Nu twijfel ik alleen waar ik goed aan doe. Een 3070 (ti) of een 3080? Of misschien toch een amd tegenhanger.
Daarnaast vraag ik mij af of mijn Ryzen 5 3600 nog voldoende, volgens verschillende benchmark filmpjes lijkt het mee te vallen maar hoor soms tegenstrijdige geluiden.
In de toekomst zullen er waarschijnlijk 1440p schermen komen maar dat is voor nu nog niet aan de orde
Daarnaast is mijn huidige case niet heel goed mbt airflow. Mijn huidige 1080ti zit ook vaak rond de 75-80 graden
Ik gebruik mijn systeem voor huis, tuin en keuken gebruik. Filmpjes/ fotoboeken van vakanties in elkaar flansen en aardig wat gamen (COD:MW2, AC:Valhalla, F1, Far Cry etc)
Ik zoek een?
Nieuwe videokaart, mijn huidige 1080ti begint toch een beetje op zijn eind te raken heb ik het idee
Wat is je budget?
Is een beetje afhankelijk van wanneer de upgrade komt, heb sinds kort ook een baby dus hoeft niet de wereld te kosten
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Tot nu toe altijd MSI videokaarten gehad maar is geen must. Liefst de beste bang for the buck, wie niet
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn 1080ti begint alweer aardig op leeftijd te komen en het wordt wel weer is tijd voor een upgrade (ook aangezien de gpu prijzen weer wat normaler zijn.)
Nu twijfel ik alleen waar ik goed aan doe. Een 3070 (ti) of een 3080? Of misschien toch een amd tegenhanger.
Daarnaast vraag ik mij af of mijn Ryzen 5 3600 nog voldoende, volgens verschillende benchmark filmpjes lijkt het mee te vallen maar hoor soms tegenstrijdige geluiden.
In de toekomst zullen er waarschijnlijk 1440p schermen komen maar dat is voor nu nog niet aan de orde
Daarnaast is mijn huidige case niet heel goed mbt airflow. Mijn huidige 1080ti zit ook vaak rond de 75-80 graden
Ik gebruik mijn systeem voor huis, tuin en keuken gebruik. Filmpjes/ fotoboeken van vakanties in elkaar flansen en aardig wat gamen (COD:MW2, AC:Valhalla, F1, Far Cry etc)
Ik zoek een?
Nieuwe videokaart, mijn huidige 1080ti begint toch een beetje op zijn eind te raken heb ik het idee
Wat is je budget?
Is een beetje afhankelijk van wanneer de upgrade komt, heb sinds kort ook een baby dus hoeft niet de wereld te kosten
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Tot nu toe altijd MSI videokaarten gehad maar is geen must. Liefst de beste bang for the buck, wie niet

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 189,- | € 189,- |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11G | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | WD Green HDD, 500GB | € 58,06 | € 58,06 |
1 | Behuizingen | Thermaltake View 37 RGB Edition | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitoren | MSI Optix MAG24C (S15-0003062-HH5) Rood, Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitoren | MSI Optix MAG241C (met omdoos, DisplayPort en HDMI-kabel) Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Waterkoeling | Corsair Hydro Series H100i v2 | € 0,- | € 0,- |
2 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 66,90 | € 133,80 |
1 | Voedingen | Corsair RM750x Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 45,38 | € 45,38 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 163,99 | € 163,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 590,23 |