Allen,
Het wordt maar weer eens tijd, om na 8 jaar mijn oude desktop pc te vernieuwen.
Ik heb de desktop best buy guide gelezen van december en wil net ietsje meer uitgeven dan de 1000 euro limiet (zonder case en voeding), maar wil eigenlijk weten of het, het waard is om te gaan voor de CPU "AMD Ryzen 7 5800X Boxed" icm met GPU "ASRock Radeon RX 6800".
Of zou de Ryzen 7 5700X volstaan en dan te gaan voor de Radeon RX 6800 XT?
Dit omdat ik tot zover vrij vaak tegen een CPU limiet ben aangelopen met PC crashes in games tot gevolg ipv een GPU limitatie.
Mijn punten:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat ontwikkelingswerk en voornamelijk gamen op 1440p met name Warzone (2).
Wat mag het systeem gaan kosten?
1250 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het liefst de case (Corsair Obsidian Series 750D - Fulltowermodel) en voeding 550W (CoolerMaster VS Series V550S)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Om altijd van het Intel kamp te zijn geweest wil ik nou wel eens een volledige AMD computer samenstellen, puur omdat het kan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat meer geluidsvolume met gaming ben ik wel gewend, maar hoe stiller hoe fijner.
Ik ga niet overklokken.
Het wordt maar weer eens tijd, om na 8 jaar mijn oude desktop pc te vernieuwen.
Ik heb de desktop best buy guide gelezen van december en wil net ietsje meer uitgeven dan de 1000 euro limiet (zonder case en voeding), maar wil eigenlijk weten of het, het waard is om te gaan voor de CPU "AMD Ryzen 7 5800X Boxed" icm met GPU "ASRock Radeon RX 6800".
Of zou de Ryzen 7 5700X volstaan en dan te gaan voor de Radeon RX 6800 XT?
Dit omdat ik tot zover vrij vaak tegen een CPU limiet ben aangelopen met PC crashes in games tot gevolg ipv een GPU limitatie.
Mijn punten:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat ontwikkelingswerk en voornamelijk gamen op 1440p met name Warzone (2).
Wat mag het systeem gaan kosten?
1250 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het liefst de case (Corsair Obsidian Series 750D - Fulltowermodel) en voeding 550W (CoolerMaster VS Series V550S)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Om altijd van het Intel kamp te zijn geweest wil ik nou wel eens een volledige AMD computer samenstellen, puur omdat het kan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wat meer geluidsvolume met gaming ben ik wel gewend, maar hoe stiller hoe fijner.
Ik ga niet overklokken.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 239,- | € 239,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 143,- | € 143,- |
1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6800 Phantom Gaming D 16G OC | € 559,- | € 559,- |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-32GIS | € 90,90 | € 90,90 |
1 | Solid state drives | WD Blue SN570 1TB | € 70,99 | € 70,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.132,79 |
[Voor 2% gewijzigd door Owner op 27-12-2022 19:44. Reden: Radeon RX 6800 XT optie toegevoegd.]