Toon posts:

Wat is een goeie tv out kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een kaartje van rond de 200 piek, met een goeie tv-out. Dus niet een VGA-signaal dat met een convertor wordt omgetoverd naar tv, maar een PAL of NTSC signaal. Het is om MPEG en/of AVI op Video op te nemen...

iemand ??

Verwijderd

Eerst de reviews effe lezen en dan in de pricewatch kijken of er iets van je gading bij zit.

Heb zelf een Asus v7700 maar die is denk ik net effe te duur voor je. Daarop kun je wel kiezen tussen NTFS of PAL maar dat heeft dan ook weer te maken met jumper-settings.

• paerad
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
als je een goede met mindere 3d kwaliteiten zoekt, dan is matrox(G400 is niet al te duur toch?) je keuze.

Ikzelf heb nu vanwege 3d een cardexpert gforce 2mx, met twinview en niets anders dan problemen om tvout aan de praat te krijgen (detecteerd tv/monitor niet en blijft disabled!)
Ik heb ook eens begrepen dat matrox de resolutie verschillend kan instellen op de outputs

Verwijderd

Topicstarter
Maar de G400 is toch eigenlijk ook gewoon een omgetoverd VGA-beeld i.p.v. een echt PAL of NTSC signaal ?

Verwijderd

Is het ook mogelijk om een videokaart met TV-OUT op een tv aan te sluiten die alleen scart heeft?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ja, maar ligt eraan welke uitgang je hebt, svideo naar scart kan je zwart/wit signaal opleveren, als je tv geen svideo ondersteunt. Composiet is geen probleem.

Search eens, zijn veel topics over geweest

Verwijderd

[topic=205820]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.