Mijn vraag
Ik maak veel prijzen voor gelijksluitende sets cilinders. Deze lopen per 5mm op, beginnend met een 30-30.
Ik weet alleen niet hoe en waar ik het moet zoeken om bijvoorbeeld een dropdown menu te maken met bijvoorbeeld: 1 verlenging van 5 mm is + € 4,50 bij de basis prijs van de cilinder (is bijv. € 19,50)
Die verlengingen zijn aan beide zijden van de cilinder mogelijk, dus komt er een kolom met a-zijde en b-zijde.
Zodat als je er een 40-50 invult er een prijs zichtbaar is van € 46,50
Er kunnen dan nog diverse opties los worden toegevoegd die er dan bij geteld dienen te worden.
Is zoiets moeilijk te maken met Excel? het zou mij veel tijd besparen i.i.g.

...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft AX + Dynamics + Microsoft® Excel® voor Microsoft 365 MSO (Versie 2202 Build 16.0.14931.20648) 32 bits
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heel veel, maar ik weet niet hoe ik dit moet zoeken.
hartelijk dank voor de hulp alvast!
Ik maak veel prijzen voor gelijksluitende sets cilinders. Deze lopen per 5mm op, beginnend met een 30-30.
Ik weet alleen niet hoe en waar ik het moet zoeken om bijvoorbeeld een dropdown menu te maken met bijvoorbeeld: 1 verlenging van 5 mm is + € 4,50 bij de basis prijs van de cilinder (is bijv. € 19,50)
Die verlengingen zijn aan beide zijden van de cilinder mogelijk, dus komt er een kolom met a-zijde en b-zijde.
Zodat als je er een 40-50 invult er een prijs zichtbaar is van € 46,50
Er kunnen dan nog diverse opties los worden toegevoegd die er dan bij geteld dienen te worden.
Is zoiets moeilijk te maken met Excel? het zou mij veel tijd besparen i.i.g.

...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Microsoft AX + Dynamics + Microsoft® Excel® voor Microsoft 365 MSO (Versie 2202 Build 16.0.14931.20648) 32 bits
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heel veel, maar ik weet niet hoe ik dit moet zoeken.
hartelijk dank voor de hulp alvast!
[Voor 9% gewijzigd door imthecool1 op 27-12-2022 14:03]
De oplossing is niet altijd de oplossing