Toon posts:

Bluetooth draadloze headset voor online meetings en muziek

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• BB-One
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:50
Ik zoek een?
Draadloze 'headset' voor muziek en online meetings. Ik maak nu gebruik van ofwel draadloze jvc oordopjes (JVC HA-FX21BT voor muziek) of een 'echte' headset (bedraad) Sennheiser Epos Adapt 135 mono (voor meetings). Ik ben eigenlijk op zoek naar de ideale combinatie.
De JVC oordopjes heb ik ook wel gebruikt voor online meetings maar omdat deze in-ear zijn vind ik het erg vervelend als ik zelf aan het praten ben omdat mijn oor dan 'afgesloten' is (plus dat ik bij een Teams meeting dan te horen krijg dat ik slecht verstaanbaar ben).

Ik ben dus eigenlijk op zoek naar iets dat 'op' mijn oor komt, draadloos is, met microfoon en klein is en ook gewoon buitenshuis gedragen kan worden voor muziek (dus graag zonder microfoon op een stokje ;) )

Ik stel geen hoge eisen aan geluidskwaliteit voor de muziek. Mijn JVC HA-FX21BT voldoet meer dan voldoende.

Wat is je budget?
Max 100 euro, maar dat is ook echt het maximum. Bij voorkeur iets rond de € 50. Voor mijn maximum bedrag heb ik de Sony linkbuds Open gevonden, maar wellicht dat er iets vergelijkbaars is voor minder euro's? Maar ik kan kan het niet vinden...

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Muziek -- iPhone
Teams/Zoom etc Windows 11 laptop

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee