Design radiator wordt niet warm

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miep75
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 31-12-2022
Goedendag
Mijn designradiator in de badkamer wordt niet warm.
Natuurlijk heb ik hem ontlucht.
De kranen staan open en zijn niet verstopt. De kramen zijn ook al eens omgewisseld.
En toch blijft de radiator iedere keer koud.
De druk in cv is 1,8
Wie weet er nog een oplossing.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12:06
Blijft ie helemaal koud of wordt er een klein gedeelte wel warm? Wellicht iets met de stromingsbuis https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Wordt je aanvoer leiding wel warm?

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik had zoiets bij vloerverwarming. Er bleek een bepaald inbusboutje nog opengedraaid te moeten worden. Is een van de buizen wel warm vóór de radiator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:23

sjaool

Every life should have 9 cats

Heb je alle radiatoren ontlucht of alleen de design radiator? Misschien dat er toch nog ergens een luchtblokkade in je leidingen zit.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:32
Foto van hoe het is aangesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miep75
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 31-12-2022
De aanvoerleiding wordt warm. Tot afsluiter. Daarna koud. Volledig koud.
Lijkt wel nu ik de afsluiter heb omgewisseld aan de radiator dat de aanvoerleiding ook kouder / lauw blijft. Morgen eens extra opwarmen. Kijken wat het effect is.

Ontluchtings is goed. Alle andere radiatoren warm. En cv ontlucht ook automatisch.

Zal morgen een foto plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:02

evol

hello world

Toen wij kortgeleden terugkwamen van vakantie werd de designradiator in onze badkamer niet warm.
Hier bleek het de thermostaatkraan te zijn die vastzat. Vrij vlot zelf te verhelpen gelukkig.

https://www.sweetesthome....i_de_thermostaatkraan_los

YouTube: Vastzittende pin thermostaatkraan / radiator ventiel

Move along people. Nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ik zou bijna denken dat het ventiel in de retour niet goed open is.. of de thermostaat kraan die vast zit..

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06:56
Meeste radiatoren hebben een aanvoer en retour. Dit wordt ook aangegeven op de handleiding van het product. Als de aanvoer wel warm wordt tot aan de afsluiter dan staat deze gewoon dicht. Kijk eens naar de inbusbouten die er in zitten. Kan zijn dat de retour nog dicht staat. Is de radiator van onder of boven aangesloten ? Is deze van boven aangesloten - zit er wel een stijgbuis in ? Ik ben een poosje terug nog naar een klant gereden die volhield dat alles functioneerde en open stond. Bleek achteraf dat de retour gewoon nog dicht stond. (inbus achter een afdekkapje).

Een quote is een gebrek aan originaliteit

Pagina: 1