1. Ik ben een betrekkelijke nitwit op dit gebied.
2. Heb een design lamp (deze), waarvan een onderdeel niet meer functioneert. Zie foto's voor het onderdeel. Ik kan geen merk en type van het onderdeel achterhalen, lijkt een potmeter met schakelaar, maar klopt dat en zo ja welke ... enige herkenbare is B500K, dus ik denk een lineaire van 500k Ohm.
Mijn vraag:
Welk onderdeel kan ik waar aanschaffen ter vervanging van het onderdeel op de foto?
Het onderdeel schakelt dus enerzijds de lamp aan en uit en anderzijds werkt ie als een soort dimmer. De draaiknop beïnvloedt de sterkte van het licht.
De lamp in het armatuur is een 2W (G125), mocht dat van belang zijn.
Alvast dank voor ieders moeite.
:strip_exif()/f/image/UjTEgMTNTlnl6sNmSts5kXU4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/86FqkPL4g6EH5vUVZPiHahLr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1ujNnPljPdbi9ucEheItyrKM.jpg?f=fotoalbum_large)
2. Heb een design lamp (deze), waarvan een onderdeel niet meer functioneert. Zie foto's voor het onderdeel. Ik kan geen merk en type van het onderdeel achterhalen, lijkt een potmeter met schakelaar, maar klopt dat en zo ja welke ... enige herkenbare is B500K, dus ik denk een lineaire van 500k Ohm.
Mijn vraag:
Welk onderdeel kan ik waar aanschaffen ter vervanging van het onderdeel op de foto?
Het onderdeel schakelt dus enerzijds de lamp aan en uit en anderzijds werkt ie als een soort dimmer. De draaiknop beïnvloedt de sterkte van het licht.
De lamp in het armatuur is een 2W (G125), mocht dat van belang zijn.
Alvast dank voor ieders moeite.
:strip_exif()/f/image/UjTEgMTNTlnl6sNmSts5kXU4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/86FqkPL4g6EH5vUVZPiHahLr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1ujNnPljPdbi9ucEheItyrKM.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zb0UyHZk3rJKLcVEPtTD2W43.jpg?f=user_large)