pfff, gouden gids...
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
online bestellen? sturen ook wel op naar belgie
Locale elektronica zaak al geprobeerd?
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
In Nederland kan je ze iig bij de grotere electronica boer wel krijgen... Ik neem aan in Belgie ook wel...
Verwijderd
hiet ben ik dan weer met mijn bevindingen in belgië (aangezien ik ook belg ben nogal logisch)
ik koop alle lichten voor in mijn PC in auto-tuning zaken !
ik koop alle lichten voor in mijn PC in auto-tuning zaken !
Hebben ze al licht in Belgie
Alle proemn in n drek
Verwijderd
wat grappig zeg, HAHAHAOp donderdag 30 augustus 2001 16:49 schreef Bierkameel het volgende:
licht zat.. als je de grens overrijd.. BLAM.. niks dan lichten... daar is de hollandse weg maar donker bij (tot aan de grens)
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
LOL!, gewoon online bestellenOp donderdag 30 augustus 2001 16:49 schreef Bierkameel het volgende:
Verwijderd
En als je echt wat wilt moetr je maar ff naar nederland komen, de s&b heeft dat soort spulletjes (en nog veeel meer) in overvloed.
(en nee, ik werk daar niet, ik kom er alleen vaak en vind het een geweldige winkel
)
(en nee, ik werk daar niet, ik kom er alleen vaak en vind het een geweldige winkel
ikke ben er met ~Dessection~ nog geweest woensdag. eerst ff gleuren van wat ze allemaal hebben en vervolgens. 2x tempmetertjes en een neon lampie gekocht. tjakka dat was weer fl 90,=Op vrijdag 31 augustus 2001 01:14 schreef 5731N het volgende:
En als je echt wat wilt moetr je maar ff naar nederland komen, de s&b heeft dat soort spulletjes (en nog veeel meer) in overvloed.
(en nee, ik werk daar niet, ik kom er alleen vaak en vind het een geweldige winkel)
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pagina: 1